Στο θέατρο Γκλόρια Μικρό ο Κωνσταντίνος Μάρκελλος μεταφράζει και σκηνοθετεί το έργο του Ντένις Κέλι, «Ορφανά» και αναρωτιέται: «εσύ, μέχρι πού θα έφτανες για να προστατεύσεις την οικογένειά σου;». Η Έλεν και ο Ντάννυ ετοιμάζονται να δειπνήσουν στο διαμέρισμά τους γιορτάζοντας την είδηση ότι η Έλεν είναι έγκυος για δεύτερη φορά. Η απροσδόκητη εμφάνιση του αδελφού της Έλεν, Λίαμ, με ρούχα βουτηγμένα στο αίμα, θα ανατρέψει τις, όποιες, προσδοκίες για μια ειρηνική βραδιά. Την αρχική ανησυχία για την σωματική ακεραιότητα του Λίαμ θα διαδεχτούν η αγωνία να προστατευτεί η οικογένεια με κάθε κόστος και στη συνέχεια ο αποτροπιασμός, αφού ένα περιστατικό ακραίας, κατά τα φαινόμενα, ρατσιστικής βίας το οποίο έλαβε χώρα λίγα μέτρα μακρύτερα από το διαμέρισμα, θα εντείνει το αίσθημα της ανασφάλειας και θα ξυπνήσει μια σειρά συγκρούσεων στους κόλπους μιας κατά τα άλλα φιλήσυχης οικογένειας. Το έργο κάνει πρεμιέρα στις 16 Μαρτίου.

Ο Βασίλης Μπισμπίκης σκηνοθετεί για πρώτη φορά στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης κάνοντας μιας ελεύθερη μεταγραφή του εμβληματικού μυθιστορήματος του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, «Έγκλημα και Τιμωρία» ως «Έγκλημα και Τιμωρία: Αθήνα». Μετά τη θερμή υποδοχή των sold out παραστάσεων «Άνθρωποι και ποντίκια» και «Κόκκινα Φανάρια» στον Τεχνοχώρο Cartel, ο Βασίλης Μπισμπίκης οδηγεί σκηνοθετικά έναν θιάσο 20 ηθοποιών για να αφηγηθεί μια «νέα» ιστορία, ενός «νέου» Ρασκόλνικοβ.

Τι σημαίνει άραγε το 2023 η αυτοδικία που διαπράττει ο νεαρός φοιτητής της Νομικής Ροντιόν Ρομάνοβιτς Ρασκόλνικοβ, όταν παίρνει τον νόμο στα χέρια του και δολοφονεί την Αλιόνα Ιβάνοβνα, μια γριά τοκογλύφο; Πόσο επίκαιρο παραμένει στις μέρες μας το αριστούργημα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι; Και ποιες αναγωγές μπορούν να γίνουν στο σήμερα; Οι απαντήσεις θα δοθούν επί σκηνής στις 22 Μαρτίου.

Την ίδια ημέρα και για δέκα μόνο παραστάσεις ανεβαίνει στο θέατρο «Βαφείο» η μαύρη κωμωδία του Έντεν Φον Χόρβατ «Κάζιμιρ και Καρολίνα».  Πρόκειται για την  ιστορία δύο  νέων  που χωρίζουν σε ένα σκηνικό οικονομικής και πολιτικής αστάθειας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ