J2US, The Bachelor και «Σασμός» βραβεύτηκαν για την παρουσία τους στα social media. Συγκεκριμένα Alpha ο οποίος επενδύει συνεχώς στο digital και social media περιβάλλον, με στόχο την ψηφιακή εξωστρέφεια και την επικοινωνία με το κοινό διακρίθηκε ξανά στα χθεσινά Social Media Awards με 5 βραβεία για την digital παρουσία του την περίοδο 2021-22.

Συγκεκριμένα διακρίθηκαν:

  1. Χρυσό βραβείο Best Use of TikTok στην κατηγορία Mass Media / Τηλεόραση για το The Bachelor». Το The Bachelor GR στρογγυλοκάθεται για ακόμη μια χρονιά στο θρόνο του Ελληνικού TV TikTok (αποδίδεται στην εταιρεία Imperius).
  2. Χρυσό βραβείο Best Use of Discord για το The Bachelor. Το «The Bachelor GR» στήνει ένα μοναδικό next-gen social TV-viewing experience με το πιο καυτό branded Discord community στην Ελλάδα (αποδίδεται στην εταιρεία Imperius).
  3. Αργυρό βραβείο Best Real-Time Response / Occasion based Marketing για το The Bachelor. H Imperius παραδίδει μια μηχανή δημιουργίας live content & engagement για τη 2η σεζόν του The Bachelor GR (αποδίδεται στην εταιρεία Imperius).
  4. Χάλκινο βραβείο Best Use of Other Social Media Platforms στην κατηγορία Mass Media / Τηλεόραση για το τηλεοπτικό φαινόμενο «Σασμός» (συνολική παρουσία σε ΟΛΑ τα social media αποδίδεται στην εταιρεία Social Experience)
  5. Χάλκινο βραβείο Best Use of Twitter για το Just the 2 of Us για τo τηλεοπτικό show Just the 2 Of Us με τον Νίκο Κοκλώνη (αποδίδεται στην εταιρεία Barking Well Media).

Αναλυτικότερα:

TikTok:
Η πρώτη διάκριση και το χρυσό βραβείο για την Tik Tok παρουσία του The Bachelor είναι απλά μια επιβεβαίωση για το γεγονός πως το πρωτότυπο και πρωτογενές περιεχόμενο έχει ισχυρό impact στο κοινό.

Το TikTok account του Bachelor GR ακόμη και σχεδόν 1 χρόνο μετά το φινάλε της 2ης σεζον παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα accounts στην χώρα μας στην πλατφόρμα του Tik Tok με συνολικά 16Μ likes.

Ο Alpha επένδυσε από τους πρώτους στην πλατφόρμα του Tik Tok με αποτέλεσμα το leadership σε τηλεοπτικά accounts στο Tik Tok.

Οι συνεχείς διακρίσεις για την τηλεοπτική σειρά «Σασμός» είναι δείγμα τεράστιας επιτυχία της και αποτελεί ακόμα ένα στοιχείο που την καθιστά τηλεοπτικό φαινόμενο.

Το βραβείο στα Social Media Awards αφορά στη στρατηγική και το σύνολο των ενεργειών που οδήγησαν στο αυξημένο engagement των επισκεπτών (brand, περιεχόμενο, υπηρεσίες) στα επίσημα social media του «Σασμού».

Οι εκατοντάδες χιλιάδες ψηφιακοί χρήστες και επισκέπτες των social media του «Σασμού» εκφράστηκαν ολόκληρο το χρόνο με ενθουσιασμό σε κάθε τι που αφορούσε στη σειρά:
Διαμοίρασαν το περιεχόμενο (φωτογραφίες video τραγούδια), σχολίασαν, αντέδρασαν, χρησιμοποίησαν το hashtag, το Instagram φίλτρο και γενικά εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους με ένα πρωτόγνωρο πάθος για ψηφιακό Μέσο.

Και αυτό το βραβείο ανήκει δικαιωματικά στους εκατοντάδες χιλιάδες φανατικούς τηλεθεατές του «Σασμού».

Η κορυφαία διάκριση για το «Just the 2 of Us» υπογραμμίζει την επιτυχία του show σε κάθε επίπεδο: Πρωτιές για 2η συνεχόμενη σεζόν με υψηλή τηλεθέαση και digital και social media απόδοση.

To #J2US, διεθνές format που μεταδίδεται ζωντανά μέσα από τη συχνότητα του Alpha με παρουσιαστή τον Νίκο Κοκλώνη, είναι το μόνο τηλεοπτικό show στο οποίο συναντιούνται περισσότεροι από 30 celebrities από διαφορετικούς χώρους (μουσική, θέατρο, αθλητισμό, πολιτική, τηλεόραση αλλά και social media influencers) σε ένα κοινό τηλεοπτικό project, ένα διαγωνιστικό show με φιλανθρωπικό σκοπό.

To #J2US κατάφερε να καθιερωθεί ως επιλογή διασκέδασης του τηλεοπτικού κοινού κάθε ηλικίας για τα Σαββατόβραδα, κάνοντας ανοιχτή πρόσκληση μέσα από κάθε πλατφόρμα για να συμμετέχουν όλοι σε αυτό το ξεχωριστό, κεφάτο τηλεοπτικό πάρτι. Στόχος ήταν η μεγιστοποίηση του brand awareness, η αύξηση των χρηστών των social media σε κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε, η αύξηση του ενδιαφέροντος για το show μέσα από το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε πλατφόρμα, αλλά και το interaction με το κοινό που με τη σειρά του οδηγεί σε υψηλό engagement.

Καθώς βασικό ζητούμενο ήταν να υπάρχει έντονη διάδραση ανάμεσα στο κοινό, σε συσχέτιση με όλα όσα συμβαίνουν στο stage και παρακολουθούμε on air, κάθε κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιήθηκε σύμφωνα με το dna της πλατφόρμας του, με διαφορετικό τρόπο, επιδιώκοντας τον βέλτιστο συνδυασμό περιεχομένου για αναδειχθεί το brand του show.

H στρατηγική στο Twitter ήταν να χρησιμοποιηθεί ως ένα επιπλέον CFA, ενισχύοντας τη συμμετοχή των χρηστών, οι οποίοι έχουν σε κάθε live τη δυνατότητα να σχολιάζουν τα δρώμενα, ανταλλάσσοντας απόψεις, με πολλά από τα tweets να εμφανίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια του live στον τηλεοπτικό αέρα, ενισχύοντας την αίσθηση μιας μεγάλης παρέας που διασκεδάζει στο ίδιο event.

Κάποια από τα σχόλια διαβάζονταν στον αέρα της εκπομπής, ενώ και ο παρουσιαστής απευθυνόταν στους χρήστες πραγματοποιώντας ειδικές δωροθεσίες και κληρώσεις αποκλειστικά για τους users των tweets με hashtag #J2US.

Αποτελέσματα: Το hashtag #j2us ήταν σε κάθε live πρώτο trend στο ελληνικό twitter, σε όλη τη διάρκεια της μετάδοσής του, έχοντας καταγράψει ρεκόρ με περισσότερα από 40.000 tweets σε 5 μόλις ώρες. Οι ακόλουθοι του επίσημου account στο twitter στη λήξη του 3ου κύκλου του σόου σημείωσαν άνοδο 162%, καταγράφοντας συνολικά 37.203 followers.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ