Mετά την εξαγορά του Τwitter από τον Αμερικανό δισεκατομμυριούχο, Ίλον Μασκ έχουν οδηγήσει πολλούς λογαριασμούς να διακόψουν τη λειτουργία τους.

Ήδη πολλές μεγάλες εταιρείες, όπως οι General Motors και Dyson, έχουν αναστείλει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter, ενώ άλλες έχουν κάνει γνωστές την απόφασή τους να αποχωρίσουν.

Αυτό αποφάσισε και για τον οίκο Balenciaga, ο διευθυντής περιεχομένου του brand, Ντέμνα Γκβασάλια. Ορισμένες εταιρείες και χρήστες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τα σχέδια του Ίλον Μασκ για μαζικές απολύσεις και η εστίαση στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου θα οδηγήσουν σε πιο χαλαρό έλεγχο περιεχομένου στον ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να αποφύγουν τη σύνδεση με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.

Στην πλατφόρμα, σύμφωνα με το bof, διεξάγονταν διαδικτυακές συζητήσεις για τον Balenciaga που ανήκει στον όμιλο Kering, καθώς ο Ντέμνα Γκβασάλια προκαλούσε ενδιαφέρον με τα σχέδιά του, όπως υπερμεγέθη αθλητικά ρούχα, γλυπτική ραπτική και διχαστικές δημιουργίες, όπως τα ακριβά υποδήματα Crocs.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ