Μετά από ένα σερί αναβολών της πρεμιέρας της 25ης περιπέτειας του Τζέιμς Μποντ, λόγω πανδημίας, επιτέλους έχουμε ημερομηνία! Το No Time To Die, έρχεται στην Ελλάδα στις 30 Σεπτεμβρίου.

Για τον Ντάνιελ Κρεγκ αυτή θα είναι η τελευταία φορά που θα υποδυθεί τον θρυλικό πράκτορα 007 και έτσι το No Time to Die αποτελεί ένα τέλος εποχής.

Αυτή τη φορά, το σενάριο θέλει τον Τζέιμς Μποντ να έχει εγκαταλείψει την ενεργό δράση και απολαμβάνει μια ήρεμη ζωή στη Τζαμάικα. Η γαλήνη της καθημερινότητάς του θα είναι προσωρινή και θα διακοπεί απότομα όταν ένας παλιός γνώριμος, ο Φίλιξ Λέιτερ της CIΑ, θα εμφανιστεί για να ζητήσει τη βοήθειά του. Η αποστολή διάσωσης ενός επιστήμονα τον οποίον έχουν απαγάγει θα αποδειχθεί πολύ πιο περίπλοκη απ’ ό,τι έδειχνε. Ο Τζέιμς Μποντ, μέσα από μια δαιδαλώδη διαδρομή που θα του υποδείξουν τα παρακρατικά μυστικά και οι απρόσμενες αποκαλύψεις, θα οδηγηθεί στα χνάρια ενός μυστηριώδους «κακού», ο οποίος έχει στην κατοχή του μια επικίνδυνη, νέα τεχνολογία.

Ο σκηνοθέτης Κάρι Τζόσι Φουκουνάγκα έγινε παγκοσμίως γνωστός από το πετυχημένο τηλεοπτικό θρίλερ «True Detective» (2014). Πρόκειται για τον πρώτο Αμερικάνο σκηνοθέτη που ανέλαβε ταινία του Μποντ.

Ο Ντάνιελ Κρεγκ υποδύεται για 5η φορά τον θρυλικό ήρωα που έχει αφήσει ανεξίτηλο στίγμα στον σύγχρονο εμπορικό κινηματογράφο. Παρά την απαράμιλλη δεξιότητά του σε ορισμένους τομείς, παρά την γοητεία του και παρά την αλάνθαστη αίσθηση καθήκοντος και αφοσίωσης, ο Μποντ του Ντάνιελ Κρεγκ είναι τρωτός και σάρκινος. Δεν είναι ο μυθικός ήρωας του θρύλου. Έχει πολλά να μάθει. Ο Τζέιμς Μποντ είναι ένας πολύπλευρος ήρωας, ένας άνθρωπος του οποίου η επιτυχία μετριάζεται από περιστασιακές αποτυχίες. Είναι ένα μείγμα του φωτός και του σκότους που συχνά περιβάλλεται από ανείπωτη απειλή. Το κοινό έχει αγαπήσει και δεχτεί αυτήν την αλλαγή στον χαρακτήρα. Έχει δει τον Μποντ να γίνεται άτρωτος πράκτορας, να αποκτά άδεια για να σκοτώσει, να ζει και να αφήνει τους άλλους να πεθαίνουν, να ζει μονάχα δυο φορές, αλλά τώρα δεν έχει χρόνο να πεθάνει. Και οι θεατές τον βλέπουν να κουβαλάει τα τραύματά του.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Κρεγκ: «Ήθελα ο Μποντ να μοιάζει με πληρωμένο δολοφόνο και ήθελα να συμπεριφέρεται σαν τέτοιος, γιατί αυτό είναι, ένας πληρωμένος δολοφόνος. Έτσι γράφτηκε. Αλλά ήθελα μια σύγχρονη προσέγγιση σε αυτό».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ