Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Την πιο όμορφη πανσέληνο του χρόνου απόλαυσαν το βράδυ της Παρασκευής όσοι ήταν έξω, άλλοι με τους αγαπημένους τους ανθρώπους και άλλοι μόνοι τους!

Η Δήμητρα Κατσαφάδου, η οποία παραμένει στην Αθήνα, αποφάσισε να κάνει μια βόλτα στη Ραφήνα, μαζί με τον σκύλο της και να μοιραστεί τις σκέψεις της, μια νύχτα που ένιωθε μοναξιά.

«Άραγε να ´ναι η μοναξιά σ´όλους τους κόσμους ίδια; Απόψε βιώνω μια νύχτα γεμάτη μοναξιά…Είναι ίσως γιατί στην ατμόσφαιρα αιωρείται η καρδιά του καλοκαιριού…οι προετοιμασίες για ένα ταξίδι…οι διακοπές…τα νησιά…τα μέρη που δυσκολεύομαι να πάω…».

Δείτε την ανάρτηση στο Znews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ