Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Ζέτα Μακρυπούλια έριξε την αυλαία της φετινής τηλεοπτικής σεζόν του Rouk Zouk με μια ιδιαίτερα φορτισμένη ανάρτηση στα social media. Το βράδυ της Παρασκευής (26/6), η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους τις σκέψεις της για την πορεία του αγαπημένου τηλεπαιχνιδιού, το οποίο συμπλήρωσε εννέα χρόνια παρουσίας στην ελληνική τηλεόραση.

Μέσα από το μήνυμά της, η Ζέτα Μακρυπούλια ευχαρίστησε το κοινό για την αγάπη και τη σταθερή στήριξή του όλα αυτά τα χρόνια, ενώ έκανε έναν συγκινητικό απολογισμό της διαδρομής του «Rouk Zouk». Παράλληλα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο μέλλον στον ρόλο που έχει αγαπηθεί από τους τηλεθεατές.

Διαβάστε περισσότερα στο Znews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ