Οι κατηγορίες περί σεξουαλικής κακοποίησης ενάντια στον διάσημο ηθοποιό για σεξουαλική κακοποίηση ήρθαν λίγο μετά το σκάνδαλο Γουάινσταϊν και τα κινήματα Μe Too και Time’s Up προς στήριξη του κινήματος για τον τερματισμό της σεξουαλικής κακοποίησης στο Χόλιγουντ.

Στις 30 Ιουνίου βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου, σύμφωνα με την οποία ο Τζέιμς Φράνκο και οι συνεργάτες του συμφώνησαν να πληρώσουν 2,2 εκατομμύρια δολάρια για την επίλυση της αγωγής, αφού δύο πρώην φοιτητές ταινιών τους κατηγόρησαν για «σεξουαλική παρενόχληση, εκμετάλλευση και εξαναγκασμό σε σεξουαλικές πράξεις.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο 43χρονος ηθοποιός του The Disaster Artist κατέληξε σε μια προσωρινή διευθέτηση σχετικά με μια αγωγή κατηγορίας από το 2019, σύμφωνα με την οποία μαζί με τους Βινς Τζόβιλετ και Τζέι Ντέιβις, εκμεταλλεύτηκαν με δόλιο τρόπο τις σπουδάστριες της Κινηματογραφικής και Δραματικής Σχολής Studio 4 για το προσωπικό και οικονομικό τους όφελος .

https://www.instagram.com/p/CP-LEc1p4_e/?utm_source=ig_web_copy_link

Οι ενάγουσες, είναι οι πρώην μαθήτριες του Φράνκο, Σάρα Τίθερ Κάπλαν και Τόνι Γκάαλ οι οποίες ισχυρίστηκαν πως δέχθηκαν σεξουαλική παρενόχληση, εκμετάλλευση και εξαναγκασμό από τον γνωστό σκηνοθέτη και ηθοποιό. Όπως έγινε γνωστό οι γυναίκες πήγαν στη Δραματική Σχολή του Φράνκο με στόχο να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να προωθήσουν την καριέρα τους και να συνεργαστούν με τον ιδρυτή της. Αντί για όλα αυτά, όπως υποστήριξαν, ο Φράνκο και οι συνεργάτες του τις υπέβαλαν σε σεξουαλικά εκμεταλλευόμενες ακροάσεις και γυρίσματα ταινιών, ενώ τους υπόσχονταν ρόλους σε ταινίες που ποτέ δεν υλοποιήθηκαν ή δεν κυκλοφόρησαν.

https://www.instagram.com/p/COCIwtKppNp/?utm_source=ig_web_copy_link

Οι δύο γυναίκες, υποστηρίζουν στην αγωγή τους ότι ο Φράνκο και οι συνεργάτες του «εμπλέκονται σε ευρέως ακατάλληλη και σεξουαλικά φορτισμένη συμπεριφορά απέναντι σε γυναίκες φοιτήτριες δίνοντας σεξουαλική διάσταση στην εξουσία τους. Όπως έχει πει η Σάρα Τίθερ-Κάπλαν, «ο Φράνκο εκμεταλλευόταν τις γυναίκες κατά τη διάρκεια μαθημάτων υποκριτικής και κυρίως όταν επρόκειτο για σεξουαλικές σκηνές, προσθέτοντας πολύ γυμνό στο σενάριο, χωρίς να εξηγεί την «καλλιτεχνική πλευρά» της σκηνής. Οι γυναίκες που αισθάνονταν άβολα, αποχωρούσαν μετά από εντολή του ηθοποιού ή απλά «δεν επιλέγονταν για το πρότζεκτ».

(Κεντρική φωτογραφία/ABACA PRESS)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ