Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η avant-premiere της νέας παραγωγής της Tanweer «Τόσο Κοντά, Τόσο Μακριά» της Αλίκης Δανέζη Κνούτσεν, η οποία θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 24 Ιουλίου. Πρωταγωνιστές της η Αγγελική Παπούλια και ο Ανδρέας Κωνσταντίνου, που έδωσαν φυσικά το «παρών» στην ξεχωριστή προβολή στον θερινό κινηματογράφο Ελληνίς Cinemax μαζί με τη σκηνοθέτιδα και άλλους συντελεστές.
Περισσότεροι από 400 θεατές παρακολούθησαν την ταινία και βυθίστηκαν σε μια δίνη συναισθημάτων ακολουθώντας τους πρωταγωνιστές σε μια διαδρομή γεμάτη ανατροπές.
Οι παρουσίες στην πρεμιέρα
Η υπόθεση της ταινίας
Ένα ζευγάρι συναντιέται μετά από έναν χρόνο χωρισμού για να οριστικοποιήσει το διαζύγιό του και να διαπραγματευτεί το μέλλον των δύο παιδιών του. Εκείνη μοιάζει σίγουρη για την απόφασή της, ενώ εκείνος φαίνεται να μην έχει δεχθεί ότι ο γάμος τους έχει τελειώσει. Οι έντονες διαφωνίες και οι αντιφάσεις τους φέρνουν τα βαθύτερα συναισθήματά τους στην επιφάνεια. Η αγάπη και η έλξη τους αναζωπυρώνεται, καθώς το νησί, όμορφο και επικίνδυνο, γίνεται καθρέφτης του γάμου τους.
Το μήνυμα της Αλίκης Δανέζη Κνούτσεν για την ταινία
Το «Τόσο Κοντά, Τόσο Μακριά» είναι μια αυθόρμητη, προσωπική κινηματογραφική ματιά στα ακατέργαστα συναισθήματα δύο ανθρώπων που αγαπιούνται αλλά δεν μπορούν πια να είναι μαζί. Εμπνευσμένη από την πολυπλοκότητα των σχέσεων και τη γλυκόπικρη αίσθηση του αποχωρισμού, η ταινία καταγράφει την ένταση και τη συναισθηματική δίνη του τέλους. Η ταινία αναπτύχθηκε μέσα από μήνες αυτοσχεδιασμών και γυρίστηκε σε λίγες μόνο μέρες σε ένα απομονωμένο νησί – έναν διαρκώς παρόντα τρίτο χαρακτήρα. Ο άνεμος, η θάλασσα και το θρόισμα των φύλλων αντανακλούν τις μεταβαλλόμενες συναισθηματικές καταστάσεις των ηρώων, καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν αντικρουόμενα συναισθήματα, κλεισμένοι ο καθένας στον κόσμο του. Τα γυρίσματα έγιναν με χρονολογική σειρά, δίνοντας χώρο στους δημιουργούς και τους ηθοποιούς να δράσουν αυθόρμητα και να αφήσουν τη στιγμή να οδηγήσει την ιστορία. Το φιλμ ζει μέσα στο τοπίο του, στα χρώματα, τους ήχους και τις παύσεις του, αποτυπώνοντας μια διαδρομή που ισορροπεί ανάμεσα στην απόγνωση και την ελπίδα.
Φωτογραφίες: Panoulis
Διαβάστε επίσης: Ο Γιάννης Στάνκογλου μιλά για το διαζύγιό του και τη συνεπιμέλεια