Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Μια βαθιά προσωπική εξομολόγηση έκανε ο Θανάσης Βισκαδουράκης, το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου, στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά», όπου φιλοξενήθηκε από την Αθηναΐδα Νέγκα.

Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια, στον καθοριστικό ρόλο που έπαιξαν οι γονείς του στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του.

«Το ‘χω, γιατί πρωτίστως είναι η οικογένεια. Η μαμά κι ο μπαμπάς. Οι δύο πυλώνες του μεγαλώματος ενός παιδιού. Και μετά έρχεται ο δάσκαλος. Όλα εκπορεύονται από τη μαμά. Αν είναι από πάνω η μαμά κι ο μπαμπάς, το παιδί θα σωθεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια προχώρησε σε μια συγκλονιστική εξομολόγηση, αποκαλύπτοντας πως πολλές φορές σκέφτεται ότι η ζωή τού έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία.

«Μου λέει ο αδερφός μου: “Το ξέρεις ότι ζούμε κατά λάθος;”. Εγώ ξέρω ότι ζω κατά λάθος. Το ότι δεν είμαι ακόμα νεκρός ή δεν έχω μπει φυλακή, αυτό είναι παράδοξο για μένα. Αλλά είχα έναν σύμμαχο. Τον Θεό», είπε ο Θανάσης Βισκαδουράκης.

Θανάσης Βισκαδουράκης: Η έκπληξη των γενεθλίων του στις πρόβες του J2US – Στο πλευρό του η σύζυγός του

Κλείνοντας, μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο μεγαλώνει τον γιο του, αποκαλύπτοντας τη μικρή καθημερινή συνήθεια που έχει καθιερώσει πριν κοιμηθεί.

«Το πρώτο πράγμα που λέω στον γιο μου είναι: “Είπαμε καλημέρα;”. Και το βράδυ: “Κλείσε τα μάτια… Άρχοντα, καληνύχτα, σ’ αγαπάω, έπαιξα μπάλα, πήγα στο σχολείο, περάσαμε καλά”. Θέλω να μάθει να μιλάει στον Θεό, χωρίς υπερβολές», ανέφερε ο ηθοποιός.

Διαβάστε επίσης: Θανάσης Βισκαδουράκης: «Εγώ προτιμώ πάντα να με αδικείς, παρά να σ’ αδικώ»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ