Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Snik μίλησε στην κάμερα του «Πρωινού» του ΑΝΤ1 και στην Ελένη Παπαδόγια, μιλώντας για τη νέα σελίδα που έχει ανοίξει στη ζωή του μετά τη γέννηση της κόρης του. Ο γνωστός τράπερ δεν έκρυψε τη χαρά και τη συγκίνησή του, τονίζοντας πως βιώνει την πιο όμορφη περίοδο της ζωής του.

Snik: Η τρυφερή φωτογραφία στο σπίτι με την κόρη του!

«Είμαι στα καλύτερά μου. Έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Είμαι συγκινημένος. Προς το παρόν, επειδή κοιμάται και τρώει, θέλω να μου ξανακάνεις την ερώτηση σε λίγους μήνες που το μωρό θα μιλάει. Θα είμαι ο πιο χαζομπαμπάς που παίζει».

Μάλιστα, ο γνωστός τράπερ αποκάλυψε πως η κόρη του θα πάρει το όνομα Bonnie. «Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ αυτό το όνομα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Snik δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο πρόσφατο ταξίδι τους στο Ντουμπάι, μιλώντας για τις στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς που απόλαυσαν.

«Πήγαμε μία εβδομάδα για να ξεκουραστούμε, γιατί η Μάρτα ήταν πιεσμένη από την εγκυμοσύνη. Όταν μια γυναίκα είναι για 9 μήνες στο σπίτι, περνάει δύσκολα. Πήγαμε να περάσουμε καλά, μακριά από τα φώτα»

Διαβάστε επίσης: Snik: Πατέρας για πρώτη φορά – Η τρυφερή φωτογραφία με τη νεογέννητη κόρη του

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ