Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Λίγες ώρες μετά το φινάλε της φετινής σεζόν του «Χαμογέλα και Πάλι», η Σίσσυ Χρηστίδου, μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματά της. Η παρουσιάστρια, όπως ανέφερε, κάθε τέλος της σεζόν, έχει την ίδια σκέψη, θυμάται τους ανθρώπους που ήταν δίπλα της.

Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων στην ανάρτησή της, ιστορία δεν γράφουν οι τίτλοι, αλλά οι άνθρωποι. Συγκεκριμένα έγραψε: «Κάθε τέλος σεζόν με κάνει να σκέφτομαι το ίδιο πράγμα.
Δεν θυμάμαι ποτέ όλες τις εκπομπές.
Θυμάμαι όμως όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου».

Σίσσυ Χρηστίδου: «Πάω στην Πάρο, να προλάβω τα… απόνερα του γάμου» – Οι πρώτες της δηλώσεις, μετά το φινάλε του «Χαμογέλα και Πάλι»

«Γιατί τελικά αυτό που γράφει ιστορία δεν είναι οι τίτλοι. Είναι οι άνθρωποι.
Ευγνώμων για αυτή την παρέα.
Για 8 ολόκληρες σεζόν. Στη δική μου τηλεοπτική οικογένεια λοιπόν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Και σε εσάς, που άλλη μια χρονιά κάθε Σαββατοκύριακο μας βάζατε απλόχερα στη δική σας, οφείλω ένα ακόμα μεγαλύτερο..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. Καλό καλοκαίρι»!

Ένα ποστ, το οποίο αναδημοσίευσε λίγα λεπτά αργότερα και ο Νίκος Κοκλώνης, στο Instagram Story του, δημοσιοποιώντας 3 κόκκινες καρδούλες.

Tα λόγια της για το κλείσιμο της τελευταίας της εκπομπής, ήταν τα εξής: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο Κοκλώνη, αυτή την παραγωγή που με έχει αγκαλιάσει, στηρίξει και αγαπήσει όλο αυτόν τον καιρό, το Mega μας, τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την αγάπη, την πίστη, τη στήριξη. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα κάνω τα πάντα για να το ανταποδίδω. Όλο το Mega, το κανάλι μας, θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ. Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω εσάς, τους τηλεθεατές, που έχετε κρατήσει αυτή την εκπομπή οκτώ χρόνια, πέντε χρόνια πια στο Mega ζωντανή. Εσείς είστε το οξυγόνο μας, εσείς μας δίνετε την πορεία και τη δύναμη να είμαστε εδώ σε χρόνια τόσο δύσκολα για την τηλεόραση. Σας το χρωστάμε πραγματικά».

Διαβάστε επίσης: Σίσσυ Χρηστίδου: Συγκινημένη αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό για τη φετινή σεζόν – «Θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ