Με τον πιο απρόσμενο και χιουμοριστικό τρόπο ξεκίνησε η τελευταία εκπομπή της σεζόν για τη Σίσσυ Χρηστίδου, η οποία αποφάσισε να αποχαιρετήσει το τηλεοπτικό κοινό όχι με συγκίνηση από το πρώτο λεπτό, αλλά με… άρωμα Χριστουγέννων.
Η έναρξη έγινε υπό τους ήχους της Mariah Carey και του κλασικού πλέον «All I Want for Christmas Is You», με την παρουσιάστρια να μπαίνει στο πλατό σε άκρως ανατρεπτικό κλίμα.
Διαβάστε περισσότερα στο znews.gr
Διαβάστε επίσης: Σίσσυ Χρηστίδου: Βραδινή έξοδος με όλη την ομάδα του «Χαμογέλα και Πάλι» λίγες ώρες πριν πέσει η αυλαία της σεζόν