Σήμερα το πρωί η Σίσσυ Χρηστίδου καλημέρισε το τηλεοπτικό κοινό του «Χαμογέλα και Πάλι», αποκαλύπτοντας πως αυτό θα είναι το τελευταίο Σαββατοκύριακο της εκπομπής της για τη φετινή σεζόν.
Η παρουσιάστρια ενημέρωσε τους τηλεθεατές ότι αύριο η εκπομπή της θα ρίξει αυλαία, σηματοδοτώντας το τέλος μιας ακόμη επιτυχημένης τηλεοπτικής χρονιάς.
Αρχικά η Σίσσυ Χρηστίδου είπε: «Καλημέρα, καλώς ήρθατε. Καλό τελευταίο Σαββατοκύριακο της σεζόν παιδιά να πούμε. Αυτό ήταν. Ήταν αυτή η χρονιά… σίφουνας, κουμπάρε. Ελπίζουμε να είστε καλά. Δεν ξέρω από πού μας παρακολουθείτε. Ή έχετε ξεκινήσει τις διακοπές σας, ή όχι, ή μπορεί να έχετε πεταχτεί έτσι για ένα Σαββατοκύριακο λίγο να κάνετε καμιά βουτιά, ή μπορεί να είστε σπίτι. Όπου και να είστε…».
Σίσσυ Χρηστίδου: Η «καλημέρα» από το μπαλκόνι του ξενοδοχείου της στο Σορέντο με τον πρωινό καφέ της
Με τη σειρά της η παρουσιάστρια ανέβασε το απόσπασμα στα stories της.
Διαβάστε επίσης: Σίσσυ Χρηστίδου: Το πρώτο μπάνιο της παρουσιάστριας και το βίντεο που δημοσίευσε