Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν την πολυαναμενόμενη μουσική τους συνεργασία, μέσα από μια κοινή ανάρτηση στα social media, δίνοντας τέλος στις φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα.

Οι δύο κορυφαίες λαϊκές ερμηνεύτριες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους την ερχόμενη χειμερινή σεζόν στη σκηνή του NOX, σε ένα σχήμα που αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο επιτυχημένα της χρονιάς.

Στο κοινό τους βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ευδιάθετες και οι δυο, τραγουδούν η μία επιτυχίες της άλλης, χαρίζοντας στους διαδικτυακούς τους φίλους μια πρώτη γεύση από όσα θα ακολουθήσουν με το ξεκίνημα των εμφανίσεών τους.

Σάκης Ρουβάς: Το συγκινητικό «αντίο» στη Νατάσα Θεοδωρίδου μετά την επιτυχημένη συνεργασία τους

Μάλιστα, στο τέλος του βίντεο ακούγεται η Δέσποινα Βανδή να λέει: «Ωραία θα περάσουμε», ενώ η Νατάσα συμπληρώνει : «Μαγικά», κλείνοντας το με τον καλύτερο τρόπο.

Διαβάστε επίσης: Νατάσα Θεοδωρίδου: Η συγκινητική στιγμή με τη μητέρα της που κατέγραψε το OKmag στο φινάλε των εμφανίσεων της στη Θεσσαλονίκη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ