Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Για την ξαφνική ολοκλήρωση του “Buongiorno” μίλησε σήμερα, στον αέρα του «Καλύτερα δε γίνεται», η Ναταλία Γερμανού. Το θέμα συζητήθηκε στην εκπομπή, με εκείνη και τους συνεργάτες της να λένε τις απόψεις τους για το θέμα.

Αρχικά, ο Άγγελος Βουράκης δήλωσε: «Ήταν μία εκπομπή που δεν διολίσθησε σε λάθη αυτά τα δύο χρόνια. Και επίσης δεν διολίσθησε σε παγίδες που πέφτουμε πάντα όλοι στην τηλεόραση, με το να κανονικοποιήσει κακοποιητικό λόγο, να προβάλει άσχημα πρότυπα κλπ. Το απέφυγε και με κόστος για την ίδια και είναι πολύ σημαντικό αυτό».

Ναταλία Γερμανού για Ρία Ελληνίδου: «Είναι λίγο στερεοτυπικό να υπαινίσσεσαι ότι ένας ομοφυλόφιλος άντρας…»

Η Ναταλία Γερμανού ανέφερε με τη σειρά της: «Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Άγγελο. Κάθε λέξη που είπε ο Άγγελος με εκφράζει απόλυτα για την ποιότητα του Buongiorno. Θα προσθέσω κιόλας την απόλυτη αξιοπρέπεια, φινέτσα και ψυχραιμία με την οποία αποχαιρέτησε η οικοδέσποινα το τηλεοπτικό της κοινό… Χωρίς μπηχτές, χωρίς μομφές, χωρίς μελοδράματα, χωρίς τίποτα. Ήταν μία κυρία σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας της εκπομπής και της βγάζουμε το καπέλο όλοι».

Η Ναταλία Γερμανού προέβη και σε μια αποκάλυψη για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο: «Να προσθέσω επίσης ότι ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, που είναι στενός συνεργάτης της Φαίης, έχει βρει νέα ραδιοφωνική στέγη, στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. Θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο στον Ρυθμό. Το αφήνω εγώ αυτό εδώ».

Διαβάστε επίσης: Ναταλία Γερμανού: Συνεχίζει επίσημα και την νέα χρονιά στον Alpha – Η φωτογραφία που «κλειδώνει» την 9η σεζόν του «Καλύτερα Δε Γίνεται»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ