Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στην προσωπική της ζωή, αλλά και στα επαγγελματικά της σχέδια, αναφέρθηκε η Ματίνα Νικολάου στις δηλώσεις που παραχώρησε στην εκπομπή “Breakfast@Star” και τον Γιώργο Βιολέντη.

Η αγαπημένη ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί αυτή την περίοδο στην παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο», αποκάλυψε πως διανύει μια ιδιαίτερα όμορφη φάση, ενώ σχολίασε και τα σχέδιά της για το θέατρο και την τηλεόραση.

Ματίνα Νικολάου για τον πρώην σύζυγό της: «Περνάμε ώρες μαζί σαν οικογένεια, ασχέτως που δεν είμαστε σύντροφοι»

«Για μένα το θέατρο έχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου. Παρ’ όλα αυτά είναι ένα μέσο που αγάπησα πάρα πολύ. Είναι μερικές φορές που η τηλεόραση μου λείπει, θα έρθει κάποια στιγμή. Δεν έχω κλείσει κάτι τηλεοπτικά για τη νέα σεζόν. Με ενδιαφέρει να κάνω ένα σίριαλ κι ένα δραματικό ρόλο. Με γεμίζει τόσο πολύ το θέατρο, οπότε δεν είναι κάτι που με αγχώνει και με στεναχωρεί».

Μιλώντας για την προσωπική της ζωή: «Διανύω μια πολύ όμορφη περίοδο, έχω πάρει το χρόνο μου. Είμαι παρέα με τον γιο μου και το σκυλάκι μου και περνάμε υπέροχα. Όλα καλά».

Διαβάστε επίσης: Ματίνα Νικολάου: «Ποτέ ένας χωρισμός δεν είναι εύκολος. Το διαζύγιό ήταν για μένα, καταστροφή ζωής»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ