Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στα δικαστήρια βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής 27 Ιουνίου ο Μάρκος Σεφερλής, καθώς εκδικάζεται η υπόθεση υπεξαίρεσης ύψους 350.000 ευρώ, για την οποία κατηγορείται ο επί χρόνια παιδικός φίλος, συνεργάτης και κουμπάρος του.

Λίγο πριν περάσει την πόρτα της δικαστικής αίθουσας, ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα», εξηγώντας πως η σημερινή διαδικασία αφορά το τελικό στάδιο της ποινικής δίκης.

«Σήμερα τελειώνει όλη αυτή η ιστορία. Ξεκίνησε πριν από έναν μήνα περίπου και διακόπηκε λόγω ωραρίου. Περιμένουμε πλέον την απόφαση του δικαστηρίου. Πρωτόδικα έχει επιβληθεί ποινή πέντε ετών κάθειρξης και μετά θα ακολουθήσει το αστικό δικαστήριο, όπου διεκδικώ τα χρήματά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Μάρκος Σεφερλής στάθηκε ιδιαίτερα στη συναισθηματική διάσταση της υπόθεσης, τονίζοντας πως αυτό που τον έχει σημαδέψει περισσότερο δεν είναι η οικονομική απώλεια, αλλά η προδοσία ενός ανθρώπου που γνώριζε σχεδόν όλη του τη ζωή.

Μάρκος Σεφερλής – Έλενα Τσαβαλιά: Οι τρυφερές ευχές για τα 22α γενέθλια του γιου τους, Χάρη

«Ήταν μια φιλία 45 χρόνων και μια κουμπαριά. Εγώ πιστεύω στη φιλία και εμπιστεύομαι τους ανθρώπους, όμως κάποιοι προδίδουν αυτή την εμπιστοσύνη. Περισσότερο από τα χρήματα, με έχει πληγώσει αυτό που συνέβη ανάμεσά μας», είπε.

Ο ηθοποιός αποκάλυψε ακόμη πως δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα κατά την προηγούμενη ακροαματική διαδικασία, όταν χρειάστηκε να καταθέσει ενώπιον του δικαστηρίου.

«Θα ήθελα πολύ να μάθω τι θα μου έλεγε. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου. Την προηγούμενη φορά που κατέθετα με έπιασαν τα κλάματα, γιατί δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς είχε συμβεί με έναν άνθρωπο που όλα αυτά τα χρόνια είχα τόσο κοντά μου», εξομολογήθηκε.

Διαβάστε επίσης: Μάρκος Σεφερλής – Έλενα Τσαβαλιά: Οι όμορφες ευχές στον γιο τους Χάρη για την γιορτή του

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ