Καλεσμένη στην εκπομπή Buongiorno βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής 26 Ιουνίου η Μαρίνα Σπανού, η οποία μίλησε για το ξεκίνημά της στη μουσική και τις εμφανίσεις της στον δρόμο.
«Εγώ είχα μία αγάπη με τη μουσική από πολύ μικρή ηλικία. Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι αυτό θα γίνει επάγγελμα. Ένιωθα ότι βρίσκω ένα καταφύγιο σε όλη αυτή την κατάσταση», ανέφερε αρχικά.
Στη συνέχεια εξήγησε τι ήταν αυτό που την ώθησε να βγει και να τραγουδήσει στον δρόμο την περίοδο της πανδημίας.
«Όταν ξεκίνησε όλο αυτό, δεν είχα εικόνα του πού μπορεί να φτάσει. Βγήκα στον δρόμο έχοντας μία κιθάρα γιατί ήθελα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους. Εκείνη την περίοδο είχαμε στερηθεί πάρα πολλά πράγματα λόγω της καραντίνας. Ήθελα να συναντήσω παιδιά της γενιάς μου, να συνομιλήσουμε και να συνδεθούμε μέσω της μουσικής», είπε χαρακτηριστικά.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον Κωστή Μαραβέγια, αποκαλύπτοντας πως ήταν ο άνθρωπος που την παρότρυνε να παρουσιάσει στο κοινό τα δικά της τραγούδια.
«Θα τον ευγνωμονώ για όλη μου τη ζωή. Μου είπε: “Δεν έχεις γράψει τίποτα δικό σου;”. Του απάντησα ότι ντρεπόμουν να τα παρουσιάσω και τότε μου είπε: “Σε αναγκάζω να βγαίνεις με το δικό σου υλικό. Και θέλω να γράφεις πάντα, γιατί αυτός είναι ο δικός σου δρόμος”. Αυτή η φράση με ακολούθησε όλο το καλοκαίρι και έτσι γεννήθηκε ο πρώτος μου δίσκος», εξομολογήθηκε η Μαρίνα Σπανού.
Διαβάστε επίσης: Μαρίνα Σπανού: «Έχω βιώσει bullying στο σχολείο. Οι γονείς μου έβλεπαν κάθε μέρα το παιδί τους να…»