Τις πρώτες εβδομάδες με τον νεογέννητο γιο τους απολαμβάνουν η Μαριαλένα Ρουμελιώτη και ο Σάκης Κατσούλης, καθώς πριν από λίγες ημέρες ήρθε στον κόσμο το πρώτο τους παιδί.
Το ζευγάρι έχει επιστρέψει στο σπίτι του και απολαμβάνει τις πρώτες στιγμές της νέας καθημερινότητας μαζί με τον νεογέννητο γιο του.
Η πρώην παίκτρια του Survivor μοιράστηκε με τους ακολούθους της στο Instagram ένα νέο στιγμιότυπο από το σπίτι της, δείχνοντας την πορεία του σώματός της μόλις δύο εβδομάδες μετά τη γέννα.
Στη φωτογραφία που δημοσίευσε, η Μαριαλένα Ρουμελιώτη ποζάρει μπροστά στον καθρέφτη, καταγράφοντας τις αλλαγές μετά την εγκυμοσύνη. Πάνω στην εικόνα έγραψε: «-13 κιλά και συνεχίζουμε», αποκαλύπτοντας πως έχει ήδη χάσει 13 κιλά από το βάρος που πήρε το τελευταίο διάστημα.
Να θυμίσουμε ότι το αγαπημένο ζευγάρι, που ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας τον Ιανουάριο του 2026, υποδέχτηκε λίγους μήνες αργότερα τον γιο του, ο οποίος γεννήθηκε στις 6 Ιουνίου, ολοκληρώνοντας με τον πιο όμορφο τρόπο την προσωπική του ευτυχία.

Διαβάστε επίσης: Σάκης Κατσούλης: Κρατάει τον νεογέννητο γιο του αγκαλιά και λιώνει από ευτυχία