Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Αναμφισβήτητα, είναι ένα από τα ερωτευμένα ζευγάρια, της showbiz. Η κοινή τους πορεία ξεκίνησε το 2018 και μέχρι τώρα έχουν συμπληρώσει 8 χρόνια σχέσης. Μαζί, μάλιστα, με τη κόρη τους, την Κατερίνα, η χαρά και η ευτυχία, έχουν μεγαλώσει στην οικογένεια.

Σήμερα, λοιπόν, η Μαρία Ηλιάκη, δημοσιοποίησε ένα story, ποζάροντας μαζί με τον αγαπημένο της, Στέλιο Μανουσάκη και οι διαδικτυακοί της φίλοι, «έλιωσαν» με αυτή τη φωτογραφία. Μάλιστα στη λεζάντα συμπλήρωσε το εξής: «It’s a date».

Νίκος Μουτσινάς – Μαρία Ηλιάκη: Το reunion και η απρόσμενη συνάντηση τους – «Χάρηκες που με είδες;»

Η ευτυχία και η αγάπη που έχει ο ένας για τον άλλον, είναι ηλείου φαεινώτερα στα πρόσωπα τους.

Η φωτογραφία

Σε παλαιότερη συνέντευξή της, η Μαρία Ηλιάκη, είχε δηλώσει τα εξής: «Πήγαινα από το ένα λάθος στο άλλο για πολλά χρόνια. Αν σκεφτείς ότι τον Στέλιο τον γνώρισα στα 40 κάτι, σημαίνει ότι είχα κάνει πολλές λάθος επιλογές μέχρι τότε. Μετά τα 40 οι γυναίκες παθαίνουμε κάτι μαγικό. Εγώ πιστεύω ότι μετά τα 40 ξεκινά η ζωή μας η συνειδητοποιημένη, η ώριμη».

Μάλιστα, σε πρόσφατη εκπομπή της, παραδέχθηκε, πως το τελευταίο διάστημα, έχει έντονες τάσεις φυγής από την πρωτεύουσα, καθώς έχει αρχίσει να νιώθει την ανάγκη για μια αλλαγή τρόπου ζωής. «Όλο το χειμώνα ήμουν ήρεμη. Τώρα έχω αρχίσει και φουντώνω. Τον χειμώνα δεν ήθελα να φύγω. Επίσης, το χειμώνα δεν είχα εμμηνόπαυση. Δεν είχα τόσα νεύρα τον χειμώνα όσο έχω τώρα», ανέφερε η Μαρία Ηλιάκη.

Διαβάστε επίσης: Μαρία Ηλιάκη: Το δυνατό reminder για την πρόληψη στον καρκίνο του μαστού

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ