Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Για τη σχέση της με τον Γιώργο Λιάγκα καθώς και για τα επαγγελματικά της, την επόμενη σεζόν, μίλησε η Μαρία Αντωνά. Η ραδιοφωνική παραγωγός, παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα».

Για τον κόσμο και την αγάπη που της δείχνει, ανέφερε: «Είναι πολύ τιμητικό όταν ο κόσμος σου ζητάει να βγάλει μια φωτογραφία μαζί σου. Δεν γνωρίζω ποιες είναι οι σκέψεις του καναλιού για την εκπομπή. Δεν έχω κάνει συζητήσεις. Η διάθεσή μου είναι να συνεχίσω με την Κατερίνα του χρόνου. Ό,τι είναι, πρώτη θα βγω να το πω».

Γιώργος Λιάγκας – Μαρία Αντωνά: Στιγμές καλοκαιριού το Σαββατοκύριακο με απόδραση στην Κέα

Σχετικά με τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν για το επαγγελματικό της μέλλον: «Έχω ακούσει από sites ότι θα κάνω καλοκαιρινή εκπομπή, δεν το ξέρω ακόμα. Εμένα η χαρά μου είναι να φαίνεται η δουλειά μου».

«Δεν ζηλεύω καθόλου»

Όσον αφορά τη σχέση της με τον Γιώργο Λιάγκα: «Ονειρευόμουν να είμαι σε σχέση που θα μπορώ να εξελιχθώ ως άνθρωπος. Όταν υπάρχει ηρεμία, αυτό φαίνεται σε εσένα. Όλα είναι καλά, όλα είναι πολύ όμορφα. Είμαι με έναν άνθρωπο που είναι πολύ γλυκός και σκεπτόμενος. Τον συμβουλεύομαι γενικά στις σκέψεις που μπορεί να έχω. Είναι πολύ σημαντική η γνώμη του για εμένα. Δεν ζηλεύω καθόλου».

Διαβάστε επίσης: Η Μαρία Αντωνά ακολουθεί το ουράνιο τόξο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ