Η ιστορική γαλλική εταιρεία καλλυντικών διοργάνωσε ένα κομψό lunch event στο SAY Hotel στην Κηφισιά, με αφορμή την παρουσίαση του NEO-SERUM, του νέου καινοτόμου προϊόντος που σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην αντιγήρανση και την επανόρθωση του δέρματος.
Το περιβάλλον του event θύμιζε γαλλική εξοχή, με ένα κατάφυτο σκηνικό και ιδιαίτερο art-de-la-table, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα κομψότητας και sophistication που χαρακτηρίζει τη μάρκα. Την εκδήλωση φιλοξένησαν η Μαργαρίτα Πέππα, Commercial & Marketing Director της Prestige Brands, και η Priscilla Haida De Walque, Regional Export Director της PAYOT, η οποία ταξίδεψε από τα global HQs στο Παρίσι ειδικά για την περίσταση.


Στο lunch παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του τύπου, beauty editors και influencers, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη φιλοσοφία και την επιστήμη πίσω από το νέο NEO-SERUM, καθώς και τις καινοτόμες τεχνολογίες που ενσωματώνει η PAYOT στη νέα της εποχή.


«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που εκπροσωπούμε την PAYOT στην Ελλάδα και για την παρουσίαση ενός τόσο καινοτόμου προϊόντος όπως το NEO-SERUM. Η PAYOT, με ιστορία που ξεκινά από το 1920, παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της για μια ολιστική προσέγγιση στην ομορφιά και την ευεξία, όπου η φροντίδα του δέρματος συνδέεται άμεσα με την αυτοπεποίθηση και την προσωπική ισορροπία», δήλωσε η Μαργαρίτα Πέππα. «Αυτή η προσέγγιση, που συνδυάζει επιστήμη, αισθητική και αυθεντικότητα, είναι αυτό που κάνει την PAYOT να ξεχωρίζει και να μας εμπνέει καθημερινά».

Το event αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία αφιερωμένη στην ομορφιά, την καινοτομία και τη γαλλική φινέτσα, υπογραμμίζοντας τον sophisticated χαρακτήρα της PAYOT και την αδιάκοπη δέσμευσή της στην επιστήμη της φροντίδας της επιδερμίδας.
Διαβάστε επίσης: Πλήθος επωνύμων σε ένα μοναδικό event – Δείτε τις λαμπερές εμφανίσεις