Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Επίσημη πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου η παράσταση «Ανα-Τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά», σε κείμενο και σκηνοθεσία του Θοδωρή Αθερίδη, στο Θέατρο Άλσος.

Το πρώτο ανέβασμα του έργου συγκέντρωσε πλήθος ανθρώπων από τον χώρο της τέχνης, της τηλεόρασης και της δημοσιογραφίας, οι οποίοι βρέθηκαν στις θέσεις των θεατών για να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα και να συγχαρούν τους συντελεστές.

Ανάμεσα σε όσους έδωσαν το «παρών» ήταν η Ματίνα Παγώνη, η Ολυμπία Κρασαγάκη, η Ελένα Μακρή, η Γιούλη Γεωργακοπούλου, η Εβελίνα Παπούλια, η Λουκίλα Καρέρ, ο Μανώλης Θεοδωράκης, ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος με τη Μαρία Σκοπελίτη, η Αποστολία Ζώη, ο Κώστας Τσουρός, ο Πάνος Κατσαρίδης, καθώς και πολλοί ακόμη φίλοι του θεάτρου.

Λαμπερή αβάν πρεμιέρα για την παράσταση «Ανα-τίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά» – Οι επίσημες φωτογραφίες

Στην παράσταση πρωταγωνιστούν ο Θοδωρής Αθερίδης, η Κατερίνα Βρανά, ο Λευτέρης Ελευθερίου, ο Αντώνης Κρόμπας, ο Ορέστης Τζιόβας, ο Θανάσης Τσαλταμπάσης, ο Γιώργος Χατζηπαύλου, η Χρυσηίδα Γκαγκούτη, η Δέσποινα Πολυκανδρίτου και η Έλενα Χαραλαμπούδη, οι οποίοι ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Η επίσημη πρεμιέρα ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με το κοινό να χειροκροτεί τους πρωταγωνιστές και τους συντελεστές της νέας θεατρικής παραγωγής.

Φωτογραφίες: NDP/ Ανδρέας Νικολαρέας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ