Καλεσμένος στη διαδικτυακή εκπομπή «Μαρία τη Νύχτα» με τη Μαρία Σολωμού βρέθηκε ο Κωνσταντίνος Βασάλος, ο οποίος μίλησε ανοιχτά για την πορεία του στην τηλεόραση και το YouTube, αλλά και για τις προσωπικές του σχέσεις.
Αναφερόμενος στην επαγγελματική του δραστηριότητα στο YouTube, αποκάλυψε πως η παραγωγή των βίντεό του απαιτεί σημαντικό κόστος.
«Εμένα κάθε βίντεο μου κοστίζει 600 με 700 ευρώ. Είναι πολύ κοστοβόρο, είναι σαν μια επιχείρηση που περιμένεις να σου αποφέρει λεφτά πίσω. Καλό είναι οι άνθρωποι της τηλεόρασης να μην υποτιμούν το YouTube και να λένε ότι είναι μια προχειροδουλειά. Εφόσον μπορώ και δίνεται η δυνατότητα να είμαι σε όλα τα Μέσα, κάθε ευκαιρία που έρχεται θα την τραβάω από τα μαλλιά», είπε.
Στη συνέχεια παραδέχτηκε πως στην αρχή της τηλεοπτικής του πορείας δυσκολευόταν ιδιαίτερα μπροστά στην κάμερα.
«Στην αρχή ήμουν φοβικός και μαζεμένος, όσο περνάνε τα χρόνια απολαμβάνω την τηλεόραση περισσότερο. Όταν έβγαινα στην κάμερα ίδρωνα», ανέφερε.
Κωνσταντίνος Βασάλος – Δανάη Βαρθολομάτου: Η απουσία κοινών εμφανίσεων φέρνει ερωτήματα για χωρισμό;
Ο Κωνσταντίνος Βασάλος μίλησε και για την εικόνα που έχει για τον εαυτό του, εξηγώντας πως δεν αισθάνεται ιδιαίτερα σίγουρος.
«Δεν νιώθω ο σούπερ γκόμενος. Με βλέπω, δεν λέω ότι νιώθω άσχημος, αλλά δεν έχω την αυτοπεποίθηση του σούπερ γκόμενου. Μάλλον έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση», εξομολογήθηκε.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν όσα είπε για τις σχέσεις του και την απιστία, αποκαλύπτοντας πως έχει βρεθεί και στις δύο πλευρές.
«Για να γίνω εκδηλωτικός, πρέπει πρώτα να εκδηλωθείς εσύ. Αν μου δώσεις ένα, θα σου δώσω εκατό. Υπήρξε μια κοπέλα στο παρελθόν που με είχε κερατώσει. Όταν το έμαθα με είχε πειράξει πολύ, αλλά αυτό που σκέφτηκα είναι ότι και εμένα μου έχουν συγχωρέσει πολλές φορές απιστία, οπότε θα ήταν εγωιστικό να μην συγχωρέσω και εγώ έναν άνθρωπο», είπε.
Και κατέληξε: «Οι απιστίες μου προέρχονται από κάποια ανασφάλεια. Έχω απιστήσει για μια εφηβεία που δεν έζησα ποτέ. Από την άλλη, δεν θέλω να είμαι ένας άνθρωπος που πληγώνει. Δεν θέλω να φεύγω από μια σχέση και μετά η κοπέλα να λέει “που έμπλεξα με αυτόν”».
Διαβάστε επίσης: Κωνσταντίνος Βασάλος για Ευρυδίκη Βαλαβάνη: «Χωρίσαμε ανώδυνα, χωρίς τσακωμούς. Την αγαπώ, ήμασταν έξι χρόνια μαζί»