Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Happy Day και παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στη Σταματίνα Τσιμτσιλή. Η αγαπημένη τραγουδίστρια μίλησε για την επαγγελματική της πορεία, την καθημερινότητά της με τον σύντροφό της, Μιχάλη Κουϊνέλη, καθώς και για την κόρη τους, Ανατολή.

Ήβη Αδάμου: Τα συγκινητικά λόγια για τον άντρα της ζωή της, Μιχάλη Κουινέλη – «Xρόνια πολλά στον πατέρα που αποτελεί πρότυπο ανδρικής παρουσίας»

«Αρχικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μεγαλείο, πιστεύω, ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να τη σέβεται και να τη σέβεται και ως μια δυναμική γυναίκα, μια ανεξάρτητη γυναίκα. Να μην το φοβάται αυτό το πράγμα. Για μένα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα στοιχείο το οποίο το έχει.

Φυσικά και μου δίνει χώρο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί εννοείται ότι είμαστε μαμάδες και πολλές φορές και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας θα βάλουμε και προτεραιότητες άλλες θα βάλουμε, οπότε όταν έχεις έναν άνθρωπο ο οποίος είναι τροχοπέδη, σε ό,τι έχεις, ξέρεις, δηλαδή είναι μαζί σου σε ό,τι ονειρεύεσαι και θέλεις να κάνεις, θεωρώ ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό. Είναι δίπλα μου στα καλά, στα όμορφα, στα δύσκολα. Είναι βράχος. Είναι ένας υπέροχος πατέρας. Θεωρώ ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία».

Όσον αφορά την πιθανότητα ενός δεύτερου παιδιού, η Ήβη Αδάμου δήλωσε:

«Δεν σκέφτομαι ποτε θα ξαναμπώ σε μια διαδικασία για να κάνω μωρό ξανά, καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα, το θέμα είναι ότι είμαι λίγο της οργάνωσης και λίγο… να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να το υποστηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν το χρόνο και την ώρα τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι».

Διαβάστε επίσης: Ήβη Αδάμου: Καλοκαιρινή εμφάνιση στη Νίκαια με φίλες και ένα outfit που έκλεψε τις εντυπώσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ