Τον έρωτά τους συνεχίζουν να απολαμβάνουν ο Ηλίας Μπόγδανος και η Αλεξάνδρα Εξαρχοπούλου, οι οποίοι ταξίδεψαν στη Στοκχόλμη και μοιράστηκαν στιγμές από την απόδρασή τους.
Ο τραγουδιστής δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια σειρά από φωτογραφίες, στις οποίες το ζευγάρι ποζάρει αγκαλιασμένο και ανταλλάσσει τρυφερές στιγμές, ενώ παράλληλα εξερευνά τα αξιοθέατα της σουηδικής πρωτεύουσας.

Ηλίας Μπόγδανος για Σταύρο Φλώρο: «Απ’ τα πιο θλιβερά συμβάντα που έχουν πραγματοποιηθεί»
Στα στιγμιότυπα, ο Ηλίας Μπόγδανος και η Αλεξάνδρα Εξαρχοπούλου απολαμβάνουν βόλτες στην πόλη, επισκέπτονται τοπικές αγορές, γευματίζουν σε εστιατόρια και απαθανατίζουν τις όμορφες στιγμές τους με φόντο τα γραφικά σημεία της Στοκχόλμης.

Στη λεζάντα της ανάρτησής του, ο τραγουδιστής έγραψε: «Happy in Stockholm», εκφράζοντας την ευτυχία του για το ταξίδι που πραγματοποίησαν μαζί.
Η δημοσίευση συγκέντρωσε αμέσως χιλιάδες likes και δεκάδες σχόλια από τους διαδικτυακούς τους φίλους, που ευχήθηκαν στο ζευγάρι να συνεχίσει να ζει όμορφες στιγμές μαζί.
Διαβάστε επίσης: Ηλίας Μπόγδανος: «Ο γάμος σίγουρα δε θα γίνει σύντομα – Πάμε για το 2027 και βλέπουμε»