Μια ιδιαίτερη στιγμή που τη γέμισε περηφάνεια έζησε η Δέσποινα Βανδή. Η Ελληνίδα σταρ και κριτής του J2US έγινε η ambassador Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση. Και αυτό στάθηκε η αφορμή ώστε η Δέσποινα Βανδή να μπει σε billboard στην Times Square.
Όπως αποκαλύφθηκε αρχικά από τη δισκογραφική εταιρεία της, την Panik Records, η Δέσποινα Βανδή ήταν η ερμηνεύτρια που έγινε ambassador Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify. Στην καμπάνια συμμετέχουν 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist Equal Global στο Spotify.
Και κάπως έτσι, η Δέσποινα Βανδή ξεπέρασε για ακόμα μία φορά τα σύνορα της χώρας, καθώς φιγουράρει σε billboard στη φημισμένη Times Square στη Νέα Υόρκη.
Η Δέσποινα Βανδή βρίσκεται αναμφίβολα σε μια από τις πιο ξεχωριστές και δημιουργικές περιόδους της ζωής της. Εκτός από τον νέο της έρωτα και την όμορφη σχέση με τον Βασίλη Μπισμπίκη, η Δέσποινα Βανδή ετοιμάζεται να μας χαρίσει ακόμα μία μεγάλη δισκογραφική επιτυχία, με το νέο της τραγούδι «Που Λες», που θα κυκλοφορήσει, μαζί με music video, αύριο, Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου.
Το «Που Λες» είναι μία ιδιαίτερη μπαλάντα και αποτελεί το τρίτο single από τη συνεργασία της Δέσποινας Βανδή με τον Γιώργο Θοεφάνους και τον Νίκο Μωραΐτη, σε παραγωγή Γιώργου Κυβέλλου, μετά τις επιτυχίες «Πέτρα» και «Ένα Τσιγάρο Διαδρομή».
Το πρώτο teaser του τραγουδιού ακούστηκε και στο 12ο live του J2US με τη Δέσποινα Βανδή να αποκαλύπτει: «Δουλεύαμε αυτόν τον δίσκο μέσα στον κορονοϊό, όταν άρχισαν να επιτρέπονται οι μετακινήσεις. Είναι πολύ αγαπημέενο μου τραγούδι. Εγώ επέμενα να βγει αυτό πρώτο και μετά το “Ένα τσιγάρο διαδρομή”».