Καλεσμένος στον καναπέ του Φάνη Λαμπρόπουλου βρέθηκε ο Γιώργος Αλκαίος. Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για τη συμμετοχή του στη Γιουροβίζιον, για άλλους καλλιτέχνες, όπως ο Νότης Σφακιανάκης, αλλά και για την πρώτη του εμφάνιση στην εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά.
Ο γνωστός τραγουδιστής είπε αρχικά: «Άμα σου πω την ιστορία με την Ρούλα Κορομηλά, την πρώτη εκπομπή που πήγα, έπρεπε κανονικά να μην ξαναπαίξω στην τηλεόραση εγώ».
Ο Γιώργος Αλκαίος πρόσθεσε στη συνέχεια: «Έχει κλείσει η εταιρεία μου να πάω να πω ένα τραγούδι. Στο πρωινό της Ρούλας τώρα, ένα τραγούδι, με αρχισυντάκτρια την Σεμίνα Διγενή. Μου λένε “δέκα και μισή πρέπει να ετοιμαστείς και να βγεις 11 και δέκα γιατί μετά έχουμε την Κωνσταντίνα”. Χάρηκα εγώ, λέω “θα πάω στη Ρούλα; Δεν γίνονται αυτά”. Γιατί τότε η τηλεθέαση, μη γελιόμαστε, ήταν 45%… 60%».
Και συνέχισε: «Το βράδυ εγώ δεν μπορούσα να κοιμηθώ, δεν γινόταν. Είχα πολύ άγχος. Ήταν και το πρώτο μου playback. Λέω “θα χάσω τα λόγια, θα ξεφτιλιστώ σε όλη την Ελλάδα”. Πήγε οκτώ η ώρα είπα να φύγω σιγά σιγά από τη Νέα Σμύρνη να ανέβω Κηφισίας. Δεν είχα κοιμηθεί δυο μέρες γιατί δούλευα κιόλας. Όπως βάζω τις μπότες μου κοιμάμαι πάνω στο γόνατό μου».
Γιώργος Αλκαίος: «Έβγαλα λεφτά στην καριέρα μου, αλλά στερήθηκα και πολλά»
Και πρόσθεσε: «Ξύπνησα έντεκα και μισή. Με το που μπαίνω μέσα, άκουσα την Κωνσταντίνα να τραγουδάει. Βλέπω την Σεμίνα Διγενή, με κοίταξε και μου είπε “πρόσεξε καλά τι θα μου πεις”. Λέω “θα μπορούσα να σας πω ότι τράκαρα αλλά όχι, κοιμήθηκα”, μου είπε “εντάξει, αύριο δέκα και μισή εδώ”. Η Ρούλα δεν παρεξηγήθηκε μου είπε “έλα αγόρι μου, αύριο θα τραγουδήσεις”».
Διαβάστε επίσης: Γιώργος Αλκαίος: «Το οικονομικό ήταν ένα πράγμα στο οποίο δεν έδωσα καμία σημασία. Δεν είχα οικογένεια και έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο»