Μια αποκάλυψη για ένα περιστατικό που συνέβη σε μαγαζί του έκανε ο Φώτης Σεργουλόπουλος κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον τη μεσημβρίαν».

Ο παρουσιαστής με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών περιέγραψε τι του έχει συμβεί λέγοντας: «Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό.

Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ».

Ακούγοντας την ιστορία η Τζένη Μελιτά του είπε: «Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό».

Δείτε το βίντεο:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ