Η Ελένη Βουλγαράκη και ο Φώτης Ιωαννίδης, απολαμβάνουν, τις καλοκαιρινές τους διακοπές στον Μαυρίκιο, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, μέσα από την νέα ανάρτησή του, συνοδεύοντας τις φωτογραφίες, με τη σημαία της χώρας. Ο ποοσφαιριστής, δημοσιοποίησε κάποιες από τις χαλαρές στιγμές τους, που περνούν στο νησί.
Στο post βλέπουμε να μοιράζεται, στιγμιότυπα από το ταξίδι του στον Μαυρίκιο, με εξωτικές παραλίες με καταγάλανα νερά και λευκή άμμο, ποζάροντας χαλαρός και ευδιάθετος σε ένα σκηνικό που θυμίζει καρτ ποστάλ.
Ελένη Βουλγαράκη – Φώτης Ιωαννίδης: Πιο ερωτευμένοι από ποτέ σε εξωτικό προορισμό
Μάλιστα, σε μία από τις φωτογραφίες, τον βλέπουμε να φωτογραφίζεται μαζί με την αγαπημένη του, κρατώντας πάνω από 1.5 χρόνο σχέσης. Το ζευγάρι ποζάρει αγκαλιασμένο στην παραλία, δείχνοντας να περνά ξέγνοιαστες στιγμές μακριά από τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις.
Η ανάρτηση
Πριν από μερικούς μήνες, η Ελένη Βουλγαράκη, είχε παραχώρησει δηλώσεις σχετικά με την συγκατοίκηση και τα ταξίδια που κάνει με τον Φώτη Ιωαννίδη, αναφέροντας τα εξής: «Έχω συνηθίσει τα ταξίδια. Είναι σαν να πηγαίνω Γλυφάδα – Κηφισιά. Η θάλασσα στη Λισαβόνα είναι ωραία, αλλά όχι σαν την Ελλάδα. Η συγκατοίκηση δεν σκοτώνει καθόλου τον έρωτα. Γενικότερα, η συγκατοίκηση είναι πολύ ωραία συνθήκη νομίζω, ειδικά άμα τα βρίσκεις με τον άνθρωπό σου και κάνεις συνέχεια πράγματα.»
Διαβάστε επίσης: Ελένη Βουλγαράκη: Λαμπερή στη Βαρκελώνη στο πλευρό του Φώτη Ιωαννίδη για τη Formula 1