Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Λίγα λεπτά μετά την αυλαία του «Buongiorno», η Φαίη Σκορδά αποχώρησε από το στούντιο της εκπομπής έχοντας στο πλευρό της τον άνθρωπο που, όπως όλα δείχνουν, αποτελεί το μεγαλύτερο στήριγμά της στην προσωπική της ζωή, τον Αλέξανδρο Αθανασιάδη.

Ο μέλλων σύζυγός της την περίμενε διακριτικά έξω από την είσοδο των πλατό, επιλέγοντας να βρίσκεται κοντά της σε μια ιδιαίτερα σημαντική και συναισθηματικά φορτισμένη ημέρα για την παρουσιάστρια, μετά το πρόωρο φινάλε της εκπομπής!

Οι δυο τους αποχώρησαν μαζί, σε χαλαρή διάθεση και οικειότητα. Μάλιστα, δεν πέρασε απαρατήρητο ότι και οι δύο επέλεξαν να φορέσουν γαλάζια πουκάμισα, σε μια εικόνα που απέπνεε ανεπιτήδευτη αρμονία του ζευγαριού.

Φαίη Σκορδά: Το Buongiorno έριξε αυλαία με όλη την ομάδα να συγκινείται!

Έξω από το πλατό είχαν συγκεντρωθεί τηλεοπτικά συνεργεία και δημοσιογράφοι, που περίμεναν τη Φαίη Σκορδά για μια δήλωση μετά το τέλος της εκπομπής. Εκείνη, χαμογελαστή και ευδιάθετη, περιορίστηκε να ευχηθεί σε όλους «Καλό καλοκαίρι», χωρίς να απαντήσει στις ερωτήσεις που της απηύθυναν οι δημοσιογράφοι!

Με ένα χαμόγελο και έχοντας στο πλευρό της τον Αλέξανδρο Αθανασιάδη, η Φαίη Σκορδά έκλεισε ένα ακόμη τηλεοπτικό κεφάλαιο, επιλέγοντας να αφήσει τις εικόνες να μιλήσουν περισσότερο από τα λόγια.

Διαβάστε επίσης: Φαίη Σκορδά: «Τίτλοι-τέλους» για το Buongiorno μετά από 2 σεζόν

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ