Η Δούκισσα Νομικού απολαμβάνει το φετινό καλοκαίρι στις Ηνωμένες Πολιτείες μαζί με την οικογένειά της και δεν διστάζει να μοιράζεται στιγμιότυπα από το ταξίδι της με τους διαδικτυακούς της φίλους.
Δούκισσα Νομικού: Εύχεται χρόνια πολλά στον σύζυγό της, Δημήτρη και στον μπαμπά της
Μετά την παραμονή της στη Νέα Υόρκη, η παρουσιάστρια και μοντέλο συνέχισε τις διακοπές της στη Μοντάνα, όπου μαζί με τον σύζυγό της και τα παιδιά τους εξερεύνησαν τη φύση, απόλαυσαν μοναδικά τοπία και δημιούργησαν όμορφες οικογενειακές αναμνήσεις, τις οποίες κατέγραψε σε μια σειρά φωτογραφιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τις φωτογραφίες συνόδευσε με την παρακάτω λεζάντα:
«Big Sky, Montana. Υπάρχει κάτι στο βουνό που σε αναγκάζει να πατήσεις το pause και να αναπνεύσεις καθαρό αέρα. Από την αδρεναλίνη του rafting στα ήσυχα βράδια με marshmallows με την οικογένειά μου. Αυτές οι αναμνήσεις είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός μου. Γεμίσαμε εικόνες, γέλια και συναισθήματα. Κάθε τόπος είναι ομορφότερος μαζί σας, αυτό το μέρος όμως είναι ένας επίγειος παράδεισος».




Διαβάστε επίσης: Δούκισσα Νομικού: Μεσογειακή νότα στη Νέα Υόρκη – Τι επέλεξε να φορέσει