Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Για το πτυχίο που πήρε πρόσφατα στην Αγγλική Φιλολογία, καθώς και για τα τρυφερά λόγια του πατέρα της, μίλησε η Δήμητρα Παπαδοπούλου. Η ηθοποιός, παραχώρησε συνέντευξη, στην εκπομπή «Καλύτερα Δε Γίνεται».

Για το πτυχίο της, ανέφερε: «Αν η ζωή μου ήταν βιβλίο, θα ήμουν στο κεφάλαιο “μπαμπά πήρα πτυχίο”. Ήταν μία τερατώδης εκκρεμότητα, σε επίπεδο απωθημένου. Ένιωθα συνέχεια ότι “αχ να γυρνούσα τον χρόνο πίσω, να έπαιρνα το πτυχίο”. Και από την πολύ τη γκρίνια μου, βρέθηκε η Δανάη Λουκάκη, η οποία είναι μία πολύ γλυκιά φίλη που έχει πάρει το ίδιο πτυχίο, και μου λέει “Γιατί δεν πας; Τρία μαθήματα είναι”. Και μπήκα σε αυτό το κλίμα. Μην φανταστείς ότι έγινα φυτό… Στην αποφοίτηση δεν ασχολήθηκαν πολύ μαζί μου. Μόνο όταν μου έδωσαν να βάλω τήβεννο, επειδή είδαν και το όνομα, υπήρχε αυτό το ότι θα έρθει τώρα μία παλαβή μεσήλικας να πάρει το πτυχίο».

Δήμητρα Παπαδοπούλου: «Πρέπει να υπάρχουνε όρια. Πέφτανε πολλές χοντράδες»

«Ο μπαμπάς μου δεν ήθελε να γίνω ηθοποιός».

Για τα λόγια του πατέρα της και την θεωρία που είχε, είπε: «Ήθελε τόσο πολύ ο μπαμπάς μου να πάω σε μία σχολή που να έχει μέλλον, γιατί θεωρούσε ότι τα αγγλικά ήταν το μέλλον. Ο μπαμπάς μου δεν ήθελε να γίνω ηθοποιός. Όταν του είπα ότι θέλω να γίνω ηθοποιός μου είπε “λυπάμαι πολύ παιδί μου”. Είχε μία θεωρία ότι οι ηθοποιοί είναι αγράμματοι, αμόρφωτοι, ότι είναι στον αέρα και δεν έχουν κάποιο αντικείμενο. Που δεν είναι ψέματα ότι είμαστε στον αέρα… Με το “εγώ” μας έχουμε να κάνουμε πολύ. Βέβαια ο άνθρωπος ήθελε το πτυχίο γιατί θεωρούσε ότι θα πεινάω στο θέατρο. Οπότε να έχω μία άλλη τέχνη να πάω να βγάλω κανένα φράγκο να πληρώνω το νοίκι. Είδε τη μεγάλη μου επιτυχία, αλλά είχε πάθει και μία μικρή άνοια – ελπίζω να μην είναι κληρονομικό- αλλά ψυχολογικά ήταν λίγο πιο ήσυχος ότι δεν θα πεινάσω».

Διαβάστε επίσης: Δήμητρα Παπαδοπούλου: Το πτυχίο που περίμενε χρόνια και η αφιέρωση στον πατέρα της

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ