Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους η Δέσποινα Μοιραράκη μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, τιμώντας τη μνήμη του αγαπημένου της συζύγου, Γιάννη Κοντούλη.

Δέσποινα Μοιραράκη: Η συγκινητική ανάρτηση για τον σύζυγό της – 15 χρόνια από τον παραμυθένιο γάμο τους

Τέσσερα χρόνια μετά την απώλειά του, στις 24 Ιουνίου 2022, η γνωστή επιχειρηματίας επέλεξε να εκφράσει δημόσια την αγάπη και τη νοσταλγία της για τον άνθρωπο που στάθηκε δίπλα της, μέσα από μια ανάρτηση γεμάτη αγάπη.

24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε! Αείμνηστε Ναύαρχε… Θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις κ να με καθοδηγείς…. Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου.

Διαβάστε επίσης: Δέσποινα Μοιραράκη: Η τρυφερή ανάρτηση για τον γιο της μέσα από ένα καρουζέλ φωτογραφιών – «Είμαι υπερήφανη μητέρα»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ