Επιλέξτε το OK! ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Για το χιούμορ που υπάρχει στη ζωή της, για τα παιδικά της χρόνια και την μοναδική φορά που την απέβαλαν, στα παιδικά της χρόνια, μίλησε η Χρυσηίδα Γκαγκούτη. Η καλλιτέχνης, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Στούντιο 4 και στους Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάση Αναγνωστόπουλο.

Αρχικά αναφέρθηκε στη προσωπική της ζωή, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι με τον Nerom τον άνθρωπο που μου γράφει τα τραγούδια. Είμαστε τρία χρόνια μαζί με ένα μικρό διάλειμμα 6 μηνών. Στο διάστημα του χωρισμού έκανε τρυφερά πράγματα. Και οι δύο χωρίσαμε και οι δύο τα βρήκαμε»,

Για την καταγωγή της καθώς και το χιούμορ, που παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή της, ανέφερε: «Εγώ είμαι από την Έδεσσα, αλλά μεγάλωσα στα Γιαννιτσά. Το πατρικό είναι στην Έδεσσα. Καταπιάνομαι κάθε φορά με κάτι άλλο. Ζω κάθε ημέρα σαν να αποτυγχάνω αύριο και ότι γυρνώ στο σπίτι στην Έδεσσα. Χάνομαι στα πολλά, αλλά μου αρέσει αυτό το χάος».

«Το χιούμορ είναι μόνο άμυνα. Δεν διαχειρίζοντια όλοι τον πόνο τους με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι εύκολο plus size και εγώ ανέκαθεν ήμουν έτσι. Καλλιεργείς άλλα κομμάτια συμπεριφορικά, που θα μπορούσαν να γοητεύουν τον περίγυρο. Ακόμα και σε καυγά , θα τον τελειώσω με χιούμορ. Μπορεί να το χάσω όταν νιώθω προδομένη», τόνισε στον τηλεοπτικό αέρα.

Για την αποβολή που πήρε από τον παιδικό σταθμό, καθώς και την αντίδραση που είχε, τότε, όταν της ανακοίνωσε η νηπιαγωγός, ότι θα καλούσε τη μητέρα της, είπε: «Πήρα αποβολή από τον παιδικό σταθμό. Από μικρό παιδί ήμουν πολύ αθυρόστομη. Οι γονείς μου έγιναν μικροί γονείς και έκανα και εγώ παρέα με τους φίλους τους. Με έπαιρναν στα μπουζούκια. Ήμουν λίγο επιθετική με τα παιδάκια. Τους έτρωγα το φαγητό και τα έβαζα ανάποδα στην τσουλήθρα. Όταν με απείλησε η νηπιαγωγός ότι θα πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου, η αντίδρασή μου ήταν λίγο περίεργη. Της είπα ότι θα αυτό… τα αυτά. Το ήξερα».

Διαβάστε επίσης: MAD VMA 2026: Δείτε τις επίσημες φωτογραφίες από τη μεγάλη βραδιά της μουσικής!