Μια απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της πέρασε η Ανθή Βούλγαρη, η οποία αποκάλυψε πως βρέθηκε αντιμέτωπη με μια έντονη αλλεργική αντίδραση που την ανησύχησε ιδιαίτερα. Η δημοσιογράφος περιέγραψε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην προσπάθειά της να βρει άμεσα ιατρική βοήθεια, ενώ δεν έκρυψε τον προβληματισμό της για την κατάσταση που συνάντησε κατά την αναζήτηση γιατρού.
«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα… Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός;….
Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ΄ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6. Τελικά βρήκα έναν γιατρό στη Νέα Σμύρνη και πήγα… Τελικά έχω πάει αλλεργία σε κάτι.
Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα… Μου σύστησαν να κάτσω σπίτι μια εβδομάδα. Έφαγα και αβγά και φράουλες και σοκολάτα… Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη; Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας».
Διαβάστε επίσης: Ανθή Βούλγαρη: Το βίντεο με την προετοιμασία της στα backstage των MAD VMA – «Θα γίνει μία αναστήλωση»