Καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο The 2Night Show βρέθηκε η Αλεξάνδρα Παντελάκη, η οποία μίλησε για την προσωπική της ζωή και τη γνωριμία με τον σύζυγό της.
Η ηθοποιός που αυτή τη σεζόν ξεχωρίζει μέσα από τον ρόλο της Λίτσας Δουμάνη στη σειρά Grand Hotel, ανέφερε: «Ο έρωτας δεν έπαιξε τον πιο σημαντικό ρόλο, μέχρι τη στιγμή που γνώρισα τον άντρα μου. Δηλαδή τότε ήμουν λίγο τρικυμία εν κρανίω. Κάποιες σχέσεις που γινόντουσαν, που χαλάγανε, που δε γινόντουσαν.
Δεν είχα αναλάβει την ευθύνη μιας σχέσης. Ίσως ήμουν ευθυνόφοβη, ίσως δεν ήμουν ακόμη έτοιμη, ίσως δεν βρέθηκε ο κατάλληλος. Δεν είχα αυτοπεποίθηση, εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, δεν ξέρω. Ο σύζυγος, δόξα τω Θεώ. Μου τον έστειλε ο Θεός, ή οι γονείς μου απ’ τον ουρανό, δεν ξέρω. Ο σύζυγος μου είναι ζωγράφος», εξομολογήθηκε.
Η ίδια εξήγησε πως μέσα από αυτή τη σχέση κατάφερε να βρει τη συναισθηματική της ισορροπία και να καταλήξει σε ένα σημαντικό συμπέρασμα για τον έρωτα.
«Λοιπόν, εκεί ξαφνικά είδα το φως το αληθινό. Είπα, καταρχάς για να είναι έρωτας πρέπει να είναι αμοιβαίος. Άμα είναι τον θέλω, δε με θέλει, και εγώ κάθομαι και κλαίω, και περιμένω πότε θα με πάρει, και είμαι πάνω από το τηλέφωνο, και αυτός είναι παντρεμένος, άσ’ τα. Χάσιμο χρόνου, χάσιμο χρόνου, χάσιμο χρόνου!», ανέφερε χαρακτηριστικά η Αλεξάνδρα Παντελάκη.
Διαβάστε επίσης: Βούρκωσε η Αλεξάνδρα Παντελάκη: «Αρρώστησε και έπαθε άνοια, με έλεγε μαμά στο τέλος»