Στο επίκεντρο της μουσικής του πορείας βρίσκεται αυτή την περίοδο ο Akylas, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή έναρξη στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της περιοδείας «Press Start», παραχώρησε συνέντευξη στο «Πρωινό».
Ο νεαρός τραγουδιστής, που εκπροσώπησε την Ελλάδα στη φετινή Eurovision, μίλησε για τους καλλιτέχνες που αποτελούν πηγή έμπνευσης για τον ίδιο, όπως η Άννα Βίσση και ο Γιώργος Μαζωνάκης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας συνεργασίας στο μέλλον. Όπως ανέφερε, προτεραιότητά του αυτή τη στιγμή παραμένουν η μουσική και η περιοδεία του, ενώ η προσωπική του ζωή βρίσκεται σε δεύτερο πλάνο.
«Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί είμαι στην πόλη μου. Είμαι βορειοελλαδίτης κι εγώ, από Σέρρες, οπότε η Θεσσαλονίκη έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Ήταν μεγάλη τιμή για μένα που κέρδισα στα Mad VMA. Το ένα ήταν το viral τραγουδιού για το «Ferto και εντάξει βγάζει νόημα. Δηλαδή έγινε χαμός. Οι Έλληνες το αγαπήσαν πάρα πολύ και για μένα θα είναι πάντα χαραγμένο στην καρδιά μου αυτό το κομμάτι, γιατί μού άλλαξε όλη τη ζωή».
«Δεν έχω αφήσει τη δημοσιότητα να με επηρεάσει κάπου. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ ο ίδιος από όταν γύρισα στη Eurovision ξεκίνησα κατευθείαν δουλειά για το tour, δεν έχω βγει καν να πιώ ένα ποτό, ας πούμε, αλλά χαίρομαι πάρα πολύ που δουλεύω. Το κακό θα ήταν να μη δούλευα. Προσπαθώ όσο μπορώ να απαντάω στα μηνύματα. Ειδικά στην αρχή, αλλά στεναχωριέμαι να μην απαντήσω. Στα σχόλια ερωτικού περιεχομένου δεν θα απαντήσω τόσο, αλλά μηνύματα αγάπης, ωραίας, αγνής αγάπης, εννοείται πως θα τρέξω να τα απαντήσω. Κακοπροαίρετα σχόλια δεν θα απαντήσω. Μπορεί κάποιες φορές, γιατί τυχαίνει να με επηρεάσουν λίγο ψυχολογικά, αλλά έχω μάθει να το δουλεύω.
Διαβάστε επίσης: Akylas: «Μην αφήσεις κανέναν να σου πει ποιος είσαι» – H ανάρτηση που έκανε μετά τα βραβεία που κέρδισε στα MAD VMA