Για τη σχέση ζωής που έχει χτίσει με την Αθηνά Μαξίμου μίλησε ο Αιμίλιος Χειλάκης στην εκπομπή Super Κατερίνα, με αφορμή τη θεατρική συνεργασία τους στην παράσταση «Τακούνια στον Βάλτο» του Άκη Δήμου στο θέατρο Λαμπέτη.
«Η Αθηνά είναι ένας εξαιρετικά γοητευτικός άνθρωπος, όχι μόνο λόγω ομορφιάς. Είναι μια εξαιρετική προσωπικότητα, δεν μπορώ να στο πω αλλιώς. Εγώ τώρα δεν είμαι αντικειμενικός, το καταλαβαίνεις! Είκοσι δύο χρόνια είμαστε μαζί. Αλλά να ξέρεις ότι το πρόσημό μας ακριβώς είναι ότι γοητευόμαστε ακόμα ο ένας από τον άλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Αιμίλιος Χειλάκης – Αθηνά Μαξίμου: H elegant εμφάνισή τους, που τράβηξε τα βλέμματα, στο Ηρώδειο
Στη συνέχεια, ο Αιμίλιος Χειλάκης μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τις διαφωνίες τους: «Τα ζευγάρια νομίζω μοιάζουν, γιατί οι ενέργειες ωσμώνονται. Έρχονται και μπλέκονται η μία με την άλλη. Και νομίζω πως με την Αθηνά, ακόμα και τις στιγμές που είμαστε έντονοι ο ένας προς τον άλλον, τις στιγμές που ένα ζευγάρι μαλώνει, το κάνουμε με ένα σεβασμό ο ένας στον άλλον και με μια προσπάθεια να μην τον ακυρώσουμε, απλά μια προσπάθεια να πούμε τη γνώμη μας. Μερικές φορές είμαστε πιο έντονοι, άλλες φορές όχι. Συνήθως, αυτές οι κόντρες μας καταλήγουνε σε πολύ γέλιο μετά», εξομολογήθηκε.
Διαβάστε επίσης: Αθηνά Μαξίμου για Αιμίλιο Χειλάκη: «Ακόμα και το ηχόχρωμα της φωνής σου αλλάζει όταν είσαι χρόνια με έναν άνθρωπο»