«Πωλητές για μια ώρα» έγιναν διάσημοι καλλιτέχνες αλλά και άνθρωποι από τον χώρο των media το Σάββατο το μεσημέρι. Αγαπημένοι καλλιτέχνες αλλά και άνθρωποι των media βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας. Με κόκκινα γιλέκα και το πιο ζεστό τους χαμόγελο παρότρυναν τους περαστικούς να αγοράσουν το περιοδικό «Σχεδία».

Η «Σχεδία», το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, στο πλαίσιο της Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου (International Vendors Week) παρουσιάζει την καθιερωμένη δράση «Πωλητής για μία ώρα».

Γιάννης Στάνκογλου.

Δεκάδες φίλοι και υποστηρικτές του ελληνικού περιοδικού δρόμου «Σχεδία», καθώς και στελέχη και εργαζόμενοι φορέων και εταιρειών, πέρα από το να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στις πωλήσεις, έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με τον τακτικό πωλητή του περιοδικού, να μάθουν για τον καθημερινό του αγώνα για μια καλύτερη ζωή.

Το Σάββατο πολλοί διάσημοι Έλληνες, όπως ο Γιάννης Στάνκογλου αλλά και η Γιούλικα Σκαφιδά από τις 12:00 έως 13:00 με μία «Σχεδία» στο χέρι θέλησαν να μεταφέρουν το δικό τους μήνυμα κατά της φτώχειας.

Δείτε φωτογραφίες στην παρακάτω gallery:




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ