Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο η παρουσίαση του νέου προγράμματος της τηλεόρασης της Ναυτεμπορικής στο 4ο Οικονομικό Συνέδριο, που σηματοδοτεί το επόμενο βήμα του ομίλου στη σύγχρονη ενημέρωση.
Ο γενικός διευθυντής της τηλεόρασης της Ναυτεμπορικής, Γιώργος Κοσμάς ανέφερε ότι το Ζάππειο Μέγαρο ότι: «Είναι το ιδανικό σημείο για να παρουσιάσουμε και τη νέα σελίδα ενός ιστορικού οργανισμού, που εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα αποτελεί συνώνυμο της αξιόπιστης ενημέρωσης. Με υπερηφάνεια παρουσιάζουμε λοιπόν τη Ναυτεμπορική TV. Το κανάλι που μεταφέρει πλέον και στην ελεύθερη τηλεόραση, την εγκυρότητα, το κύρος και τις αξίες της Ναυτεμπορικής».
Στη συνέχεια, ανέφερε ότι: «Η νέα τηλεοπτική σεζόν σηματοδότησε την επίσημη έναρξη της μετάδοσης του προγράμματός μας στην επίγεια τηλεόραση. Ένα πρόγραμμα δυναμικό και πολυεπίπεδο, που συνδυάζει την ανανεωμένη ματιά με τη δημοσιογραφική συνέχεια. Μία ομάδα που ενώνει την εμπειρία με τη σύγχρονη ματιά, υπηρετώντας έναν κοινό στόχο: την αντικειμενική και τεκμηριωμένη ενημέρωση.
Ο σχεδιασμός μας βασίζεται στη διαφάνεια και στον δυναμισμό της πληροφορίας, αλλά και στη μοντέρνα αισθητική που αρμόζει σε ένα μέσο ενημέρωσης με όραμα και προοπτική. Να δώσει χώρο στη γνώση, στον διάλογο, στις ιδέες που αναδεικνύουν την Ελλάδα της δημιουργίας, της επιχειρηματικότητας και της εξωστρέφειας».
Η τηλεόραση της Ναυτεμπορικής εστιάζει στην οικονομία, την πολιτική, τη γεωπολιτική και το επιχειρείν, προσφέροντας συνεχή, αξιόπιστη και σε βάθος ενημέρωση.
Η διευθύντρια ενημέρωσης της τηλεόρασης της Ναυτεμπορικής, Νικόλ Λειβαδάρη σημείωσε ότι: «Η Ναυτεμπορική TV είναι πάνω από όλα Ναυτεμπορική. Είναι αναπόσπαστο μέρος του ιστορικού brand και του ιστορικού αυτού ομίλου. Η Ναυτεμπορική λοιπόν είναι ένα μοντέρνο οικονομικό κανάλι αλλά είναι και κάτι παραπάνω και πέρα από αυτό. Η Ναυτεμπορική είναι και έντιμη ενημέρωση, ενημέρωση χωρίς παραμορφωτικά φίλτρα, χωρίς εργαλεία προπαγάνδας. Είναι το κανάλι της αξιοπιστίας, της εμβάθυνσης, της ανάλυσης και της έντιμης σχέσης με τον τηλεθεατή. Του σεβασμού στον τηλεθεατή.
Δεκαπέντε ώρες live πρόγραμμα από τις επτά το πρωί έως τις δέκα το βράδυ και φιλοδοξούμε σύντομα και ακόμη πιο αργά, ένα πρόγραμμα με ενημερωτικές εκπομπές που δίνουν έμφαση στην παραπέρα πλευρά της είδησης, στην ανάλυση, στην αξιολόγηση, στο φιλτράρισμα από τους ειδικούς στην εποχή της υπερπληροφόρησης. Έχουμε επίσης ένα κεντρικό δελτίο ειδήσεων το οποίο κινείται στην ίδια κατεύθυνση, στην ίδια στόχευση, κάθε μέρα κάθε απόγευμα στις έξι και τα σαββατοκύριακα. Και βεβαίως συνεχίζουμε και διευρύνουμε τη συνεργασία μας με το CNBC».
Ο εμπορικός διευθυντής της τηλεόρασης Ναυτεμπορικής, Γιάννης Σφακιανάκης σημείωσε ότι: «Ερχόμενος πριν από έξι μήνες στη Ναυτεμπορική ξαναθυμήθηκα το πόσο δύσκολο, απαιτητικό, πιεστικό είναι να στηθεί ένα κανάλι. Ταυτόχρονα όμως είναι δημιουργικό, γοητευτικό και αναζωογονητικό.
Όλοι οι συνάδελφοι στη Ναυτεμπορική δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό κάνοντας υπερβάσεις για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε και να μεταδώσουμε το πρόγραμμά μας, που έχει τρεις βασικούς άξονες, οικονομία, επιχειρηματικότητα, γεωπολιτικά» τόνισε και πρόσθεσε: «15 ώρες συνεχής ζωντανή ενημέρωση. Ενημέρωση που δεν κρίνει, ούτε κατευθύνει, ενημέρωση που παρουσιάζει, αναδεικνύει, αποκωδικοποιεί, διασταυρώνει, ακούει. Η ενημέρωση στα καλύτερά της ή αλλιώς η ενημέρωση στα Ναυτεμπορικά της».