Ο Πλάτωνας Παπαγιανόπουλος βρέθηκε την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και απαθανάτισε μια από τις πιο συζητημένες στιγμές: την Άννα Γουίντουρ μαζί με τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή της Gucci, Demna.

Λίγες ώρες αργότερα, η ίδια η Άννα έκανε repost τη φωτογραφία, επισφραγίζοντας τη σημασία της συνάντησης και υπογραμμίζοντας τον αέρα ανανέωσης που πνέει στον ιταλικό οίκο.

Ποιος είναι ο Demna

Η στιγμή αυτή έρχεται να κουμπώσει ιδανικά με τη μεγάλη αλλαγή που συμβαίνει στο τιμόνι της Gucci. Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής, Demna Gvasalia, είναι ένα όνομα που έχει ήδη γράψει ιστορία στη μόδα. Στη Balenciaga ανέτρεψε τους κανόνες, εισάγοντας ένα μίγμα από streetwear, έντονα σχήματα και conceptual αισθητική που άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στη βιομηχανία. Τώρα, μετακομίζοντας στη Gucci, καλείται να επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει «Gucci» στον 21ο αιώνα.

Η πρώτη του συλλογή, με τίτλο La Famiglia, δεν παρουσιάστηκε σε ένα κλασικό runway, αλλά μέσα από την ταινία The Tiger του Spike Jonze και της Halina Reijn. Μια επιλογή που δείχνει ακριβώς το όραμά του: να σπάσει τα στεγανά και να βάλει τη μόδα μέσα σε ιστορίες, εικόνες και συναισθήματα. Τα looks, πολυεπίπεδα και γεμάτα αναφορές στην κληρονομιά του οίκου, μιλούσαν για «Gucciness» – την έννοια της προσωπικότητας και της ταυτότητας που θέλει να μεταφέρει σε κάθε δημιουργία.

Colour Blocking: Πως θα ακολουθήσετε την πιο ζωντανή τάση της σεζόν

Ο Demna δεν μιλά για μόδα αποκομμένη, αλλά για χαρακτήρες, για αρχέτυπα που συνθέτουν μια οικογένεια γύρω από τη Gucci. Σε μια εποχή που τα brands αναζητούν άμεση σύνδεση με το κοινό, φρόντισε πολλά από τα κομμάτια να είναι διαθέσιμα στα καταστήματα σχεδόν αμέσως, μετατρέποντας τον ενθουσιασμό σε πράξη, το όραμα σε εμπορικό momentum.

Η νέα εποχή της Gucci υπό τον Demna είναι γεμάτη ρίσκα αλλά και υποσχέσεις. Από τον ρομαντισμό του Alessandro Michele και την καθαρότητα του Sabato De Sarno, περνάμε τώρα σε μια πιο αιχμηρή, αφηγηματική και τολμηρή περίοδο. Μια Gucci που δεν φοβάται να είναι υπερβολική, αλλά και που γνωρίζει πως η μόδα σήμερα δεν είναι μόνο ρούχα – είναι storytelling, ταυτότητα και εμπειρία.

Διαβάστε επίσης: Λίλα Μος: Πώς θα υιοθετήσετε το retro χτένισμά της στο fashion show του οίκου Gucci

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ