Δέκα χρόνια έχουν περάσει από τότε που επιμεληθήκαμε το styling στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου στον Alpha, με κεντρική παρουσιάστρια την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Συγκεκριμένα, από τον Σεπτέμβριο του 2014 έως τα Χριστούγεννα του 2015, κληθήκαμε να αναλάβουμε το styling όχι μόνο της ίδιας της παρουσιάστριας, αλλά και ολόκληρης της ομάδας της πρωινής εκπομπής.

Κάθε Σαββατοκύριακο, στις 10 το πρωί, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και η προσεκτικά επιλεγμένη ομάδα της παρουσίαζαν το ψυχαγωγικό μαγκαζίνο του Alpha, καλημερίζοντας το φανατικό τους κοινό.

Το styling και οι επιλογές ρούχων έπρεπε να συμβαδίζουν απόλυτα με την ανάλαφρη και χαρούμενη διάθεση της εκπομπής, η οποία συνδύαζε προσεκτικά επιλεγμένες ειδήσεις της επικαιρότητας με τη διάθεση για ψυχαγωγία.

Η ενδυματολογική προσέγγιση σε ένα τηλεοπτικό project τέτοιου βεληνεκούς απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Στόχος ήταν να τιμάται ο τηλεθεατής, να αναβαθμίζεται η εικόνα του ατόμου που φοράει τα ρούχα, και ταυτόχρονα να αντικατοπτρίζονται οι επικρατούσες τάσεις της μόδας.
Πάνω απ’ όλα, η επιλογή των ενδυμάτων όφειλε να είναι διαχρονική, ώστε να αντέχει στον χρόνο.

Με αυτή τη φιλοσοφία επιλέχθηκαν και τα ρούχα της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, τα οποία έπρεπε να κρατήσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και να του προσφέρουν υποσυνείδητα ενδυματολογικές επιλογές και στιλιστικές ιδέες με τις οποίες θα μπορούσαν να ταυτιστούν και ίσως στη συνέχεια να τις υιοθετήσουν.

Οι επιλογές των outfits χαρακτηρίζονταν από μια κλασική χροιά, εμπλουτισμένη όμως με μια αναφορά στα διεθνή trend. Αυτή η επιλογή αντανακλούσε μια χαλαρή προσέγγιση και μια ευστοχία στην επιλογή των κατάλληλων fashion pieces που ήταν διαθέσιμα στην εγχώρια αγορά.

Τα key pieces που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο στις εμφανίσεις του TV show ήταν πολλά, καθώς η επιδίωξη ενός κοινού παρονομαστή στο στιλ ήταν το ζητούμενο. Τα πιο καθοριστικά και αυτά που ξεχώρισαν ήταν τα καλής ποιότητας t-shirts, τόσο μονόχρωμα όσο και με prints, τα tank tops, καθώς και τα cotton και silk shirts.

Όλα αυτά συντέλεσαν στην αποφυγή φλυαρίας και περιττής πληροφορίας, καθώς και στην προσπάθεια να συνδεθεί το τηλεοπτικό κοινό, χωρίς να του φαίνεται ξένη και άπιαστη η εικόνα που έβλεπε, ώστε να μπορέσει να μιμηθεί το στιλ.

Ένα χαρακτηριστικό ύφασμα στα outfits της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου ήταν το βινύλ, κυρίως σε φούστες αλλά και σε παντελόνια. Το συγκεκριμένο υλικό αντιμετωπίστηκε με ισορροπημένο και μίνιμαλ τρόπο, συνδυασμένο με ήσυχα tops.

Το denim αποτέλεσε ένα ακόμα αγαπημένο υλικό, το οποίο η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου φόρεσε εκτενώς κατά τη διάρκεια της σεζόν 2014-2015 στο πρωινό του Alpha.

Είτε σε φούστες, είτε σε πουκάμισα, παντελόνια, shorts ή ολόσωμες φόρμες, το denim ύφασμα πρόσθετε μια φρεσκάδα και παιδικότητα στο πρωινό, στοιχεία απαραίτητα κυρίως για τα πρωινά του weekend, όπου το κοινό αναζητά χαλάρωση, ξεκούραση και χαρούμενη παρέα.

Πολλά fake leathers έκαναν την εμφάνισή τους στο πρωινό show, με διάφορες εφαρμογές: είτε σε φούστες με κρόσια, είτε σε παντελόνια, είτε σε ευφάνταστα, τυπωμένα με γεωμετρικά print shorts.

Το λευκό πρωταγωνίστησε σε πολυάριθμα look, καθώς αποτελεί μια λαμπερή, αισιόδοξη και καθαρή επιλογή στο μάτι του τηλεθεατή.

Τα κοσμήματα επιλέγονταν με ιδιαίτερη προσοχή από μεγάλα κοσμηματοπωλεία της Αθήνας, των οποίων οι ιδιοκτήτες προσέφεραν με χαρά τις δημιουργίες τους. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται οι Kessaris, Lalaounis, η Ileana Makri, Apostolou, Cartier και τα Elysian Jewelry.

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που συντέλεσε στην τελειότητα των looks ήταν τα παπούτσια. Πάντα ψηλοτάκουνα, άλλοτε κλασικές γόβες, άλλοτε πέδιλα σε ύφος sixties, seventies και eighties, πλατφόρμες, booties με μεταλλικές λεπτομέρειες ή disco sandals με περίτεχνες διακοσμήσεις , αποτελούσαν καθοριστικό στοιχείο για την ολοκλήρωση του συνόλου.

Επιλέχθηκαν πολλά shoe brands , όπως Dolce & Gabbana, Dries Van Noten, Manolo Blahnik, Prada, Ann Demeulemeester, jimmy Choo, τα περισσότερα προερχόμενα από τα καταστήματα Kalogirou.

Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν πολλές δημιουργίες παπουτσιών ταλαντούχων Ελλήνων σχεδιαστών, όπως του Στάθη Σαμαντά και του Γιώργου Βλαχιά για το brand Sante, και μεγάλες εταιρίες παπουτσιών όπως Envie, Tsakiris Mallas και Nak.
Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια χρησιμοποιήθηκαν ρούχα και παπούτσια πολλών καταστημάτων high street fashion.

Πολύ συχνά, σε πολλά outfits της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, οι επιλογές προέρχονταν από Έλληνες σχεδιαστές, οι οποίοι με μεγάλη χαρά προσέφεραν τις δημιουργίες τους για τις ανάγκες της εκπομπής.

Σχεδιαστές όπως οι Celia Kritharioti, Deux Hommes, Miro, Vassilios Kostetsos, Apostolos Mitropoulos, Stelios Koudounaris, Vassilis Zoulias, Dimitris Petrou, μας εμπιστεύθηκαν δανείζοντάς μας τα πολύτιμα ρούχα τους ή ακόμα και δημιουργώντας κάτι νέο για εμάς.

Εκτός από τους Έλληνες σχεδιαστές, πολλά καταστήματα μας άνοιξαν τις πόρτες τους και μας έδωσαν ρούχα, όπως τα Soho Soho, Enny Monaco, Di piu, Luisa World, FreeShop, Eponymo, Attica, Notos και Style fax.

Το ζητούμενο και το challenge στο styling σχετικά με τα ρούχα της εκπομπής ήταν τα outfits της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου και της ομάδας της να αντέξουν στον χρόνο και να αποτελέσουν μια νέα πρόταση για τα πρωινά, καθιστώντας τα σημείο αναφοράς για τα χρόνια που θα ακολουθούσαν.

Πράγματι, με μια γρήγορη ματιά βλέπουμε πως τα outfits της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου έχουν αντέξει στον χρόνο, αφού και μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια θεωρούνται φρέσκα και in fashion.

Εκτός από την ποιότητα που αποπνέουν τα συγκεκριμένα ρούχα, ήταν και ανάλαφρα χωρίς να θεωρούνται βραδινά ή βαριά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Ελένη Μενεγάκη και η ανατρεπτική fashion καλοκαιρινή συνήθειά της!