Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η αντίληψη της αυτοεικόνας μας επιτάσσουν όλο και περισσότερη ενασχόληση με τη φροντίδα του δέρματος, προσώπου και σώματος. H έντονη δραστηριότητα των παγκόσμιων skincare brands που συνεπάγεται από τα παραπάνω χαρακτηρίζεται από
συμπεριληπτικότητα, οικολογική συνείδηση και, φυσικά, συμβάλλει στην ανάπτυξη των επιμέρους τεχνολογιών της κοσμητολογίας.

Το στοχευμένο μάρκετινγκ με όπλα την ελκυστική συσκευασία (packaging) και τα social
media ως μέσο προώθησης (σύγχρονη διαφήμιση) ανοίγει σχετικά εύκολα τον δρόμο στα skincare brands να βρουν το κοινό τους. Πόσα όμως από τα προϊόντα που αγοράζουμε χρειαζόμαστε τελικά; Φροντίζουμε ή καταστρέφουμε το δέρμα μας και μαζί και το περιβάλλον;

Στην πραγματικότητα, αν μας ενδιαφέρει η υγιής όψη του δέρματός μας και η προστασία του
περιβάλλοντος, η λύση είναι απλή: λιγότερα προϊόντα.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ

Η καθημερινή ρουτίνα φροντίδας του δέρματος συχνά αποτελείται από 10 ή 15 προϊόντα, με αντίστοιχα σε αριθμό δραστικά συστατικά, τα οποία εφαρμόζουμε αυθαίρετα προς ικανοποίησή μας. Μια διαδικασία που τελικά έχει κακές επιπτώσεις στην υγεία του δέρματος. Τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας ως επί το πλείστον δεν ενδείκνυνται για όλους τους τύπους δέρματος, τις συνθήκες του δέρματος και συνήθως δεν πρέπει να συνδυάζονται.

Οι λάθος επιλογές και ο άστοχος συνδυασμός έχει ως αποτέλεσμα τον ερεθισμό, την καταστροφή του επιδερμικού φραγμού, την υπερέκθεση του δέρματος στους ατμοσφαιρικούς ρύπους, το οξειδωτικό στρες και την ανεπάρκεια της αμυντικής του ικανότητας. Ύστερα από όλη αυτή τη μάταιη υπερπροσπάθεια, η εικόνα στον καθρέφτη μάς απογοητεύει.

Perfectum
Ιωάννα Μιχαλακάκου, Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Perfectum Δερματολογικά Κέντρα (Αθήνα), www. perfectum.gr

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ, ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ, ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Η χρυσή τομή για ένα υγιές δέρμα περιλαμβάνει τρία είδη προϊόντων με τις εξής δράσεις: καθαρισμός, ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία. Ένα τέταρτο προϊόν, επίσης, συστήνεται για την αποκατάσταση μιας συγκεκριμένης ένδειξης στο δέρμα, π.χ., ακμή, μέλασμα. Αναλυτικότερα, η αντηλιακή προστασία
με SPF 50 για τις UVΒ και UVΑ ακτίνες στη χώρα μας είναι απαραίτητη.

Η καθημερινή ενυδάτωση με δραστικά συστατικά (όπως υαλουρονικό οξύ, πανθενόλη, ceramides κ.ά.) είναι καθοριστική για τη διατήρηση του υδρολιπιδικού φραγμού της επιδερμίδας και πλέον οι καλλυντικές φόρμουλες (π.χ., κρέμα, λοσιόν, ορός, μάσκα) μπορούν να εξυπηρετήσουν
κάθε τύπο δέρματος.

Αντίστοιχα και τα καθαριστικά προϊόντα διατίθενται σε μορφή τζελ, γαλάκτωμα και σαπούνι με ή χωρίς κερατολυτικούς παράγοντες, όπως τα AHA και BHA, ώστε να καλύπτουν τις καθημερινές
ανάγκες όλων. Το δέρμα μας γνωρίζει πώς πρέπει να λειτουργήσει και εμείς οφείλουμε να μάθουμε να το υποστηρίζουμε.

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ