Υπάρχουν συνεργασίες που ανακοινώνονται. Και υπάρχουν συνεργασίες που χαράσσονται στη μνήμη. Που μιλούν πριν καν ειπωθεί λέξη. Που γεννιούνται μέσα από το πάθος, την επιμονή και την ανάγκη να ειπωθεί μια αλήθεια. Αυτή ήταν μία από αυτές.

Από τη Θεσσαλονίκη στο ΟΑΚΑ – και από εκεί στην Ιστορία. Ο ΛΕΞ δεν είναι απλά ένας καλλιτέχνης. Είναι η φωνή μιας ολόκληρης γενιάς. Είναι η ήρεμη δύναμη που έμαθε να μιλά με λίγες λέξεις και να λέει πολλά. Είναι αυτός που έδωσε νόημα στη σιωπή και έκανε τον ρυθμό να αποκτήσει βάθος.

Όταν ο ΛΕΞ αποφάσισε να συνεργαστεί με τη New Era, τη θρυλική εταιρεία με πάνω από έναν αιώνα ιστορίας, δεν σχεδίαζαν απλώς ένα καπέλο – σχεδίαζαν ένα σύμβολο. Το αποτέλεσμα; Ένα συλλεκτικό cap, αριθμημένο, που ήταν διαθέσιμο για δύο ημέρες και μόνο στο ΟΑΚΑ, στη μεγαλύτερη συναυλία του ΛΕΞ – στις 28 και 29 Ιουνίου 2025.

Η διάθεση του καπέλου πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μέσω του JD truck, το οποίο είχε διαμορφωθεί ειδικά για την περίσταση, φέροντας τα λογότυπα της New Era, του JD Sports και του “Θ”. Ένα “Θ” στο κέντρο του στέμματος. Όχι απλά ένα γράμμα. Αλλά ένα σημάδι. Η Θεσσαλονίκη. Η αρχή.

Η βάση. Το σπίτι. Και στο πίσω μέρος του cap, ένας ακόμα κώδικας: το “2310” – το διεθνές τηλεφωνικό πρόθεμα της Θεσσαλονίκης, αποτύπωμα ταυτότητας και καταγωγής. Η New Era έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με θρύλους. Με ομάδες, brands, icons. Αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που δημιουργεί ένα τόσο premium, συλλεκτικό προϊόν με έναν Έλληνα καλλιτέχνη. Και αυτό σημαίνει κάτι.

Σημαίνει ότι η urban κουλτούρα της Ελλάδας έχει ωριμάσει. Ότι η φωνή της έχει φτάσει μακριά. Ότι οι εικόνες, οι λέξεις και οι στίχοι της είναι πλέον ορατοί – και σεβαστοί – παντού. Το cap του ΛΕΞ δεν είναι απλά μία κυκλοφορία. Είναι ένα κεφάλαιο στην ιστορία της σύγχρονης ελληνικής μουσικής.

Και το γεγονός ότι η New Era το αποτύπωσε με τόσο σεβασμό και ακρίβεια, δείχνει πως πλέον η σκηνή δεν χρειάζεται να ζητήσει τίποτα – γιατί έχει κερδίσει το δικαίωμα να εκφράζεται όπως της αξίζει. Το cap – Μια αισθητική πράξη Το cap είναι ένα 940 New Era.

Ένα από τα πιο κλασικά, αναγνωρίσιμα σχήματα στην ιστορία των καπέλων. Αλλά το design του είναι ο ΛΕΞ. Το “Θ” στο μπροστινό μέρος, σχεδιασμένο με αυστηρότητα αλλά και περηφάνια. Το μαύρο ύφασμα – καθαρό, λιτό, σχεδόν βαρύ. Το “2310” στο πίσω μέρος – μια υπογραφή. Το σύνολο – μια αισθητική πράξη.

Δεν υπάρχουν πολλά να εξηγήσεις. Το κοιτάς και το καταλαβαίνεις. Είναι minimal, έντονο, ανεπιτήδευτο. Είναι σαν τα κομμάτια του ΛΕΞ. Αν δεν ξέρεις, δεν θα σου πει τίποτα. Αν ξέρεις όμως – θα σου πει τα πάντα.

Στο event, στο ΟΑΚΑ, οι φαν είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν κάτι που ξεπερνούσε την εμπειρία της αγοράς: Ένα ειδικά σχεδιασμένο backdrop, βασισμένο στο εξώφυλλο του τελευταίου άλμπουμ του ΛΕΞ. Με τον ίδιο να κάθεται, φορώντας το καπέλο, με το βλέμμα χαμηλωμένο. Το κοινό μπορούσε να κάτσει ακριβώς στο ίδιο σημείο, φορώντας το ίδιο καπέλο, και να δημιουργήσει τη δική του εκδοχή αυτής της εικόνας.

Σαν να γίνεται ένα με το εξώφυλλο. Σαν να γίνεται ένα με τον ΛΕΞ. 3.000 κομμάτια. Και κανένα όμοιο. Το καπέλο διατέθηκε αποκλειστικά στο ΟΑΚΑ τις παρακάτω ημέρες:

• 28 Ιουνίου – 2.000 κομμάτια, πάνω από 60.000 παρευρισκόμενοι

• 29 Ιουνίου – 1.000 κομμάτια, με περισσότερους από 30.000 φαν

Και στις δύο μέρες, το κοινό ήταν εκρηκτικό, με το cap να εξαφανίζεται μέσα σε λίγες ώρες. Ένα “Θ”. Ένα καπέλο. Ένα κομμάτι από την Ιστορία. Η New Era στην Ελλάδα και στην Κύπρο ανήκει στο brand portfolio του Ομίλου Φάις.

Διαβάστε επίσης: Η Χάρις Αλεξίου συγκλόνισε με την εμφάνισή της στη συναυλία του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ