Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού και η Garmin, δώρισε φέτος συνολικά 100.000€ σε ιδρύματα που έχουν σαν στόχο την ενημέρωση και στήριξη γυναικών, που εμφανίζουν την πιο συχνή μορφή γυναικείου καρκίνου.

Στην Ελλάδα, μέσω της καμπάνιας Pink October και του Pink October Challenge, 4.280 ευρώ συλλέχθηκαν για τον οργανισμό «ΜΑΝΑ», με τη βοήθεια όλων των φίλων της Garmin. Κάθε χρήστης Garmin μπορούσε να λάβει μέρος στην πρόκληση One Step at a Time μέσω της εφαρμογής ViMove, μετατρέποντας την καθημερινή του άσκηση σε πόντους. Το αποτέλεσμα υπήρξε πραγματικά συναρπαστικό, με την Ελληνική ομάδα να συλλέγει 231.395 πόντους και να κατακτά την 11 η θέση, μεταξύ των 22 ομάδων που έλαβαν μέρος.

Ενθουσιασμένη αλλά και γεμάτη συγκίνηση με την σημαντική ανταπόκριση του κόσμου, η Ιδρύτρια και Πρόεδρος του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «ΜΑΝΑ», κ. Randa Ghandour, δήλωσε:

«Η πρόληψη παραμένει πάντα η καλύτερη θεραπεία. Ευχαριστούμε την Garmin για τη σπουδαία πρωτοβουλία της, η οποία προσφέρει πραγματικά μεγάλη ώθηση στο έργο μας, αλλά και στην προσπάθεια μας να γίνει το Σπίτι του ΜΑΝΑ, μια στέγη για όλο και περισσότερες γυναίκες, οι οποίες δίνουν καθημερινά το δικό τους αγώνα απέναντι στη νόσο.»

Παράλληλα, η Garmin δεν ανταμείβει απλώς τους χρήστες που ασκούνται, μετατρέποντας την άσκησή τους σε πόντους κατά τη διάρκεια του μήνα Οκτώβρη, αλλά μέσω της ομάδας Garmin Health, συμμετέχει και στην πολυεθνή πρωτοβουλία REBECCA, που μελετά χρόνιες παθήσεις που προκαλούνται από τον καρκίνο του μαστού και συντονίζεται από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Η Νάνσυ Ζαμπέλη, η Δήμητρα Μάρκου, η Ξένια Κοχλατζή, η Μαρία Πολύζου, η Μαρίνα Κουταρέλλη, η Κωνσταντίνα Κωνσταντινίδη και η Σία Κυριλή

Το REBECCA συνδυάζει κλινικά δεδομένα, με δεδομένα από τα smartwatch της Garmin, που περιγράφουν την συμπεριφορά των ασθενών στην πραγματική ζωή, περιλαμβάνοντας δεδομένα φυσικής δραστηριότητας, διατροφικές συνήθειες, ύπνο και στρες. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί να καθοριστεί και να εφαρμοστεί ένα λειτουργικό περιεχόμενο, σχετικά με την συνολική φυσική δραστηριότητα ασθενών με καρκίνο του μαστού, βοηθώντας στην κατανόηση της συνολικής υγείας και ευεξίας των ασθενών.

Όπως δήλωσε η Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας της Garmin, κ. Νάνσυ Ζαμπέλη:

«Η Garmin φέτος συμμετέχει σε δύο τεράστιες ερευνητικές προσπάθειες που γίνονται στην Ελλάδα και στην Ευρώπη για τον καρκίνο του μαστού. Είμαστε δίπλα στην κάθε γυναίκα που μάχεται με τον καρκίνο, συμμετέχοντας σε σημαντικές πρωτοβουλίες όπως αυτές που αναλαμβάνει το Σπίτι του ΜΑΝΑ. Είμαστε υπερήφανοι για όλους όσοι συνέβαλαν στο να βρεθεί η Ελληνική ομάδα στη 11 η θέση, προσφέροντας αυτό το πολύ σημαντικό ποσό στον Οργανισμό ΜΑΝΑ ενισχύοντας το σπουδαίο έργο του.»