Ξεχάστε τα πλουμιστά, υπερμεγέθη φτερά, τα χρυσαφί τούλια και τα βαρύτιμα αξίας πολλών εκατομμυρίων «Fantasy bras». Το μεγάλο brand πολυτελών εσωρούχων αλλάζει σελίδα και αφορίζει μια για πάντα τα «αγγελάκια» από το νέο του εμπορικό status.

Supermodels όπως η Αντριάνα Λίμα και η Αλεσάντρα Αμπρόζιο δεν θα είχαν ίσως ποτέ την καριέρα που τους περίμενε αν δεν συμμετείχαν στα παγκοσμίου φήμης fashion shows του Αμερικάνικου brand Victoria’s Secret και αυτό το λέμε χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής. Οι σέξι εμφανίσεις τους στα επιβλητικά catwalks του brand έχουν γράψει ιστορία και τις βοήθησαν να εκτοξευτούν στην Α-list των μοντέλων σε όλο τον πλανήτη. Όμως αυτό το μοντέλο της σούπερ γυναίκας έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Φέτος, το brand ανακοίνωσε πως δίνει τέλος σε αυτό το άπιαστο ίματζ της σέξι, τολμηρής και τέλειας γυναίκας προωθώντας πιο προσιτά πρότυπα, πιο κοντά στην ψυχολογία και τον τρόπο ζωής εκατομμυρίων γυναικών στον κόσμο.

Το νέο πρόσωπο της Victoria’s Secret: Η ακτιβίστρια και υπέρμαχος της LGBTQ (lesbian, gay, bisexual, transgender, queer) κοινότητας.  Μέγκαν Ραπίνο (Ιnstagram/mrapinoe)

Πιο συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια περιλαμβάνει επτά γυναίκες διάσημες για τη δράση και τα επιτεύγματά τους και όχι για τις ιδανικές αναλογίες τους. Ποιες είναι αυτές; Η Μέγκαν Ραπίνο, το 35χρονο αστέρι του ποδοσφαίρου με τα ροζ μαλλιά και επικεφαλής στην εκστρατεία για την ισότητα των φύλων. η 17χρονη Κινέζικης και Αμερικάνικης καταγωγής ελεύθερη σκιέρ και σύντομα ολυμπιονίκης Ειλίν Γκου. το 29χρονο plus-size μοντέλο Παλόμα Έλσεσερ που έχει ποζάρει μεταξύ άλλων και στο εξώφυλλο της Vogue. και η 38χρονη Ινδή ηθοποιός και επιχειρηματίαας Πριγιάνκα Τσόπρα Τζόνας.

Η 29χρονη Παλόμα ΄Έλσεσερ γίνεται το πρώτο επίσημο plus size μοντέλο για τη Victoria’s Secret. (Instagram/victoriassecret)

Όλες οι παραπάνω νέες πρέσβειρες, θα ηγηθούν της πιο extreme ίσως απόπειρας αλλαγής προφίλ μάρκας εσωρούχων μέχρι σήμερα, αφού θα αναλάβουν το δύσκολο έργο να επαναπροσδιορίσουν τον ορισμό του «σέξι» που αντιπροσώπευε (και πουλούσε) η Victoria’s Secret στο κοινό. Δεν το λες και εύκολο: Για δεκαετίες, τα θεϊκά μοντέλα της Victoria’s Secret με τις απίστευτες καμπύλες της κινηματογραφικής ηρωίδας – καρτούν Τζέσικα Ράμπιτ υποδήλωναν ένα ευρέως αποδεκτό στερεότυπο θηλυκότητας. Τώρα, με τέτοιου είδους εικόνες, έξω από την μέχρι πρότινος πολιτική της φίρμας, επιδιώκει να περάσει στη νέα εποχή όπου ο όρος diversity (δηλαδή διαφορετικότητα) είναι κάτι περισσότερο από μια λέξη.

VS Collective: H νέα dream team της Victoria’s Secret αποτελείται από επτά προσωπικότητες που έχουν να στείλουν τι δικό τους μήνυμα στις γυναίκες χωρίς… φτερά και πούπουλα (Instagram/victoriassecret)

Μιλάμε για μια σαρωτική αλλαγή κατεύθυνσης που μόνο ο χρόνος θα δείξει αν θα βρει followers και πιστές fans. Κάτι μας λέει ωστόσο πως τα αποτελέσματα της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Victoria;s Secret στο άμεσο μέλλον θα είναι θετικά αφού πλέον το “μυστικό” παύει αν είναι μόνο της Βικτόρια αλλά το μοιράζονται εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο, γυναίκες που δεν θέλουν να υπακούουν σε «κούφια» στερεότυπα, δυναμικές, πολυάσχολες, που δεν φοβούνται να δηλώσουν τον έρωτά τους για άτομα του ίδιου φύλου, γυναίκες με καμπύλες, κυτταρίτιδα και χαλάρωση. Γυναίκες που δεν φοβούνται να δείξουν πως η εικόνα του τέλειου θηλυκού βασιλεύει μόνο στα παραμύθια ενός ξεπερασμένου πλέον μάρκετινγκ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ