Φαντάσου ότι είσαι η Ιωάννα Μαλέσκου. Όμορφη, νέα, με οικονομική άνεση και δική σου εκπομπή στην τηλεόραση. Πηγαίνεις κάθε πρωί στο πλατό, σε βάφουν, σε χτενίζουν, σε ντύνουν, μπαίνεις στα σπίτια χιλιάδων ανθρώπων, μετά φωτογραφίζεσαι για το Instagram και επιστρέφεις στο πολυτελές διαμέρισμά σου όπου σε περιμένει ο επίσης νέος και -πολύ- ωραίος σύντροφός σου. Ονειρεμένη ζωή, ε;

Πόσο όμως απέχει αυτή η ειδυλλιακή εικόνα από την πραγματικότητα; Για εμάς τους δημοσιογράφους η κάθε Ιωάννα Μαλέσκου είναι απλά ένα αντικείμενο εργασίας. Που δεν μας νοιάζουν στην πραγματικότητα τα αισθήματά της. Αντίθετα η δυσκολία της μας διευκολύνει, γεμίζει σελίδες και ώρες τηλεοπτικού ρεπορτάζ.

Οι ίδιοι που την εκθείαζαν κάποτε ως η «Μενεγάκη της Κρήτης» (που τελικά ήταν από την Πρέβεζα), οι ίδιοι που έγραφαν ότι τα κανάλια «σφάζονται» ποιο θα την υπογράψει πρώτο, τώρα δεν κρύβουν την ικανοποίησή τους όταν λένε ότι εκεί στο Φάληρο δεν τη θέλουν πλέον και εκείνη χτυπάει πόρτες άλλων καναλιών και παρακαλάει για δουλειά σαν το ξανθό κοριτσάκι με τα σπίρτα.

Ανεξάρτητα με το πώς χειρίστηκε τη δημόσια εικόνα της αυτά τα δύο χρόνια ή το μερίδιο ευθύνης που είχε στις έριδες στην πρώτη της σεζόν στο ΣΚΑΪ και καθόλου δεν βοήθησαν τη φήμη της, η Ιωάννα Μαλέσκου είναι ένα πρόσωπο που τα Μέσα αποθέωσαν πριν από τον ερχομό της και τώρα δείχνουν να απολαμβάνουν την «πτώση» της. Για την ακρίβεια, μόνο αεροπορικό εισιτήριο δεν της έχουν εκδόσει ακόμα με προορισμό το Ηράκλειο.

Η εκπομπή Love It δεν πέτυχε τον στόχο της. Αυτό έγινε απόλυτα ξεκάθαρο. Όπως επίσης ξεκάθαρο έγινε και το αίσθημα «δικαίωσης» όσων έλεγαν τόσο καιρό ότι η Ιωάννα Μαλέσκου «δεν το έχει». Για έναν περίεργο λόγο όμως οι ίδιοι στέλνουν τους ρεπόρτερ τους κάθε μέρα έξω από τα Studio Alfa στο Μαρούσι για μια συνέντευξη στα όρθια. Και εκείνη στήνεται στον τηλεοπτικό τους τοίχο για το «άδοξο τέλος» της συνεργασίας της με τον ΣΚΑΪ. Κα κάθε φορά η Ιωάννα είναι υποχρεωμένη να είναι ευγενής, γιατί αλλιώς θα ξεκινήσει μια δεύτερη τηλε-δίκη για το μέγεθος του καλαμιού που έχει καβαλήσει.

Θα πεις τώρα «σιγά μη λυπηθώ τη Μαλέσκου και την κάθε Μαλέσκου». Εσύ όχι, δεν χρειάζεται να τη λυπηθείς, προφανώς ούτε και εκείνη θα ήθελε να τη λυπάσαι. Από την άλλη όμως, εμείς οι δημοσιογράφοι που λατρεύουμε να αποκαθηλώνουμε νέα και παλιά πρόσωπα, είμαστε περήφανοι για τις εικόνες που μεταφέρουμε στο κοινό;

Και καλά, αν είσαι ο Λιάγκας, έχεις και τον δικό σου λόγο γιατί θεωρείς ότι ο ΣΚΑΪ δεν σου φέρθηκε καλά, προσφέροντάς της τη θέση σου, αλλά από την άλλη Γιώργο μου, δεν αναρωτιέσαι αν τα ίδια που έκαναν σε σένα μπορεί να κάνουν σήμερα στην Ιωάννα που εσύ κρίνεις αβίαστα; Και για να μην παρεξηγηθούμε, δεν είναι μόνο ο Λιάγκας.

Και δεν είναι μόνο η Ιωάννα, έτσι; Σε παρόμοια άβολη θέση φαντάζομαι ότι θα βρίσκεται και ο Γιώργος Καρτελιάς, που πολλοί θέλουν να τον στείλουν πίσω στη Χαλκίδα, κάνοντας ταυτόχρονα λόγο για ολική ρήξη στη σχέση του με την Ελίνα Παπίλα, την οποία μάλιστα εκείνος έφερε μαζί του στο Star- εμένα πάντως μου είπαν ότι δεν έρχονται πια μαζί στα Studio Pro με το ίδιο αυτοκίνητο για πρακτικούς λόγους και όχι επειδή είναι τσακωμένοι.

Για κάποιους, πάντως, η Ιωάννα Μαλέσκου έκανε ένα μοιραίο λάθος που της στοίχισε. Δεν έκανε φίλους στον χώρο. Δεν έκανε δημόσιες σχέσεις, και όταν προσπάθησε να δείξει εξωστρέφεια ήταν πλέον αργά. Ή μήπως όχι; Ποιος ξεχνάει την περίπτωση της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου που όλοι θεωρούσαν «τελειωμένη» μετά την απομάκρυνσή της από τον Alpha; Και όμως σήμερα η Κωνσταντίνα όχι παραμένει απλά στα πράγματα αλλά ακούγεται ότι του χρόνου μπορεί να τη δούμε και σε δύο εκπομπές.

Επίσης, από πότε είναι κακό ένας παρουσιαστής θα προσεγγίζει άλλους σταθμούς με προτάσεις; Τις προάλλες άτομο που μετέφερε αυτή την πληροφορία για την Ιωάννα με μια ελαφριά ειρωνεία, είχε κάνει το ίδιο πράγμα παλιότερα με μεγάλη, κιόλας, επιμονή.

Γιατί, δυστυχώς, αυτό που έχουμε όλοι την τάση να ξεχνάμε στον, ασφυκτικά μικρό, χώρο μας, είναι ότι ρόδα είναι και γυρίζει…

Φωτογραφίες: Δημήτρη Σκουλός για το περιοδικό ΟΚ!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ