O ANT1 πήρε πρωτιά στα δελτία ειδήσεων με 14,8% στο δυναμικό κοινό και 14% στο σύνολο. Σε απόλυτα νούμερα όμως κέρδισε η Μάρα Ζαχαρέα με 446.000 θεατές καθώς μετά τις 8 το βράδυ ανοίγουν περισσότεροι τηλεοπτικοί δέκτες.

4,1% στο δυναμικό κοινό για Σεργουλόπουλο – Μελιτά και 4,1% για Ζαμπέτογλου – Αναγνωστόπουλο στην ΕΡΤ1.

27,8% έκανε μέσο όρο στις γυναίκες 25-44 το Happy Day, ενώ το [email protected] με 7% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό, σημείωσε 49,6% στις γυναίκες 15-24!

Στα αξιοπερίεργα της χτεσινής ημέρας και το Love Island που, αν και ξεκινάει μετά τις 11 το βράδυ, σημείωσε 14,2% στα… παιδιά.

50,9% των γυναικών 15-24 παρακολούθησαν το μεσημεριανό δελτίο του ΑΝΤ1 με μόλις 6,4% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό.

Μία δύσκολη μέρα είχε η Φαίη Σκορδά αφού το «Πρωινό μας» περιορίστηκε στο 7,8%, με την επικαιρότητα να ευνοεί τον πρώην σύζυγό της (13,7%) που έκοψε πρώτος το νήμα χτες και τη Θεσσαλονίκη να του χαρίζει 22,7%. Μένει να δούμε αν το σημερινό έντονο ξέσπασμά του on air για την φρικιαστική υπόθεση παιδεραστίας που μας έχει συγκλονίσει όλους, ανεβάσει αύριο ακόμα υψηλότερα τα νούμερά του.

Ακόμα πιο χαμηλά το «Εκτός Υπηρεσίας» (5,7%) του ΑΝΤ1, ενώ αμέσως μετά οι «Παγιδευμένοι» σημείωσαν 31,9% στις νεαρές γυναίκες 15-24. Όσο για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, τον ευνόησε περισσότερο το αντίστοιχο αντρικό κοινό με 20,5%.

Το GNTM, αν και μπορεί να υποθέσει κανείς ότι απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες, την υψηλότερή του επίδοση σημείωσε στους άντρες 25-44 με 20,5%. Όσο για την άλλη εκπομπή της Βίκυς Καγιά, το Shopping Star, ελκύει περισσότερο τις γυναίκες 45-64 (24,5%).

Η σειρά του Alpha «Αυτή η νύχτα μένει» κέρδισε στο δυναμικό κοινό το «Μαύρο Ρόδο» (17,8%- 16,6%), στο σύνολο όμως τα δεδομένα ευνοούν τη σειρά του Mega (21,9%). Μη αναμενόμενο και το 40,9% που της χάρισε το αντρικό κοινό 15-24. Το ίδιο group έδωσε και 35% στη «Γη της Ελιάς».

Πού σημειώθηκε χτες η υψηλότερη απόδοση του Open; Στον «Έρωτα φυγά» που κέντρισε το ενδιαφέρον των γυναικών 45-64 (18%). Δύσκολα τα πράγματα για το «Ποιος είναι πρωινιάτικα» αφού προσέλκυσε μόλις το 1,4% των γυναικών 25-44, που είναι το πιο ελκυστικό στους διαφημιστές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ